Globalizacja. Zbiorowa hegemonia mocarstw i korporacji transnarodowych a globalny marketing

Ocena: 0 (0 głosów)
Rozprawa dowodzi powstania i funkcjonowania zbiorowej hegemonii globalnej mocarstw i korporacji transnarodowych, która z jednej strony stabilizuje system światowy i sprzyja rozwojowi gospodarczemu świata, ale z drugiej strony sprzyja powiększaniu się skrajnych nierówności w jego rozwoju i w podziale wytworzonych dóbr. Zdaniem autora bardzo ważną rolę w osiągnięciu i utrzymywaniu przez korporacje hegemonicznej pozycji odgrywa globalny - marketing. Ponadto autor dowodzi, że globalna spirala polityczno-ekonomiczna pozostaje modelem najlepiej opisującym współczesne zmiany systemu światowego. Rozprawa zawiera także perspektywy przyszłych zmian globalnych i propozycje działań na rzecz pokojowego i względnie stabilnego rozwoju gospodarki światowej.

Informacje dodatkowe o Globalizacja. Zbiorowa hegemonia mocarstw i korporacji transnarodowych a globalny marketing:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Adam Marszałek
Data wydania: b.d
Kategoria: Literatura faktu, reportaż
ISBN: 978-83-7441-463-0
Liczba stron: 188

więcej

Kup książkę Globalizacja. Zbiorowa hegemonia mocarstw i korporacji transnarodowych a globalny marketing

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Globalizacja. Zbiorowa hegemonia mocarstw i korporacji transnarodowych a globalny marketing - opinie o książce

Reklamy