Globalizacja. Zbiorowa hegemonia mocarstw i korporacji transnarodowych a globalny marketing

Ocena: 0 (0 głosów)
Rozprawa dowodzi powstania i funkcjonowania zbiorowej hegemonii globalnej mocarstw i korporacji transnarodowych, która z jednej strony stabilizuje system światowy i sprzyja rozwojowi gospodarczemu świata, ale z drugiej strony sprzyja powiększaniu się skrajnych nierówności w jego rozwoju i w podziale wytworzonych dóbr. Zdaniem autora bardzo ważną rolę w osiągnięciu i utrzymywaniu przez korporacje hegemonicznej pozycji odgrywa globalny - marketing. Ponadto autor dowodzi, że globalna spirala polityczno-ekonomiczna pozostaje modelem najlepiej opisującym współczesne zmiany systemu światowego. Rozprawa zawiera także perspektywy przyszłych zmian globalnych i propozycje działań na rzecz pokojowego i względnie stabilnego rozwoju gospodarki światowej.

Informacje dodatkowe o Globalizacja. Zbiorowa hegemonia mocarstw i korporacji transnarodowych a globalny marketing:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Adam Marszałek
Data wydania: b.d
Kategoria: Literatura faktu, reportaż
ISBN: 978-83-7441-463-0
Liczba stron: 188

więcej

Kup książkę Globalizacja. Zbiorowa hegemonia mocarstw i korporacji transnarodowych a globalny marketing

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Globalizacja. Zbiorowa hegemonia mocarstw i korporacji transnarodowych a globalny marketing - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Gniazdo sierot
Ewelina Miśkiewicz
Gniazdo sierot
Linia oporu
Jacek Dukaj
Linia oporu
Po tamtej stronie rzeki
Ewa Szymańska
Po tamtej stronie rzeki
Już Ci nie uwierzę
Izabela M. Krasińska ;
Już Ci nie uwierzę
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy