Globalizacja. Zbiorowa hegemonia mocarstw i korporacji transnarodowych a globalny marketing

Ocena: 0 (0 głosów)
Rozprawa dowodzi powstania i funkcjonowania zbiorowej hegemonii globalnej mocarstw i korporacji transnarodowych, która z jednej strony stabilizuje system światowy i sprzyja rozwojowi gospodarczemu świata, ale z drugiej strony sprzyja powiększaniu się skrajnych nierówności w jego rozwoju i w podziale wytworzonych dóbr. Zdaniem autora bardzo ważną rolę w osiągnięciu i utrzymywaniu przez korporacje hegemonicznej pozycji odgrywa globalny - marketing. Ponadto autor dowodzi, że globalna spirala polityczno-ekonomiczna pozostaje modelem najlepiej opisującym współczesne zmiany systemu światowego. Rozprawa zawiera także perspektywy przyszłych zmian globalnych i propozycje działań na rzecz pokojowego i względnie stabilnego rozwoju gospodarki światowej.

Informacje dodatkowe o Globalizacja. Zbiorowa hegemonia mocarstw i korporacji transnarodowych a globalny marketing:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Adam Marszałek
Data wydania: b.d
Kategoria: Literatura faktu, reportaż
ISBN: 978-83-7441-463-0
Liczba stron: 188

więcej

Kup książkę Globalizacja. Zbiorowa hegemonia mocarstw i korporacji transnarodowych a globalny marketing

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Globalizacja. Zbiorowa hegemonia mocarstw i korporacji transnarodowych a globalny marketing - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy