Powieść, dedykowana ?pamięci klasy średniej?, jest satyrycznym obrazem współczesnego świata rosyjskiej polityki, mediów i reklamy. Pokolenie radzieckich nastolatków w latach siedemdziesiątych wybrało pepsi, której smak symbolizować miał wolność. Wiara w komunizm upadła, a słodki, brunatny płyn pozostał. Przedstawicielem tej pozbawionej korzeni generacji jest bohater książki, młody poeta, Wowa Tatarski. Po upadku radzieckiego imperium jego poezja okazała się jałowa i bezsilna w obliczu absurdalnego ?nowego porządku?. Ratuje go przypadkowo spotkany dawny znajomy, który oferuje mu pracę w agencji reklamowej. W miarę, jak jego kariera nabiera tempa, Tatarski odkrywa nagle, że światem rządzi reklama, tak jak rządziła nim w czasach starożytnych Sumerów, a rosyjski wielki biznes i wielka polityka są zwykłą mistyfikacją.
Informacje dodatkowe o Generation P.:
Wydawnictwo: W.A.B.
Data wydania: b.d
Kategoria: Literatura piękna
ISBN:
83-88221-82-5
Liczba stron: 318
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Przeczytane:2016-10-02, Ocena: 4, Przeczytałam, 12 książek 2016,