Game of Two Halves

Ocena: 0 (0 głosów)
Professional football is one of the most popular television 'genres' worldwide, attracting the support of millions of fans, and the sponsorship of powerful companies. In A Game of Two Halves, Sandvoss considers football's relationship with television, its links with transnational capitalism, and the importance of football fandom in forming social and cultural identities around the globe. He presents the phenomenon of football as a reflection postmodern culture and globalization.Through a series of case studies, based in ethnographic audience research, Sandvoss explores the motivations and pleasures of football fans, the intense bond formed between supporters and their clubs, the implications of football consumption on political discourse and citizenship, football as a factor of cultural globalisation, and the pivotal role of football and television in a postmodern cultural order.

Informacje dodatkowe o Game of Two Halves:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Socjologia, filozofia
ISBN: 978-0-415-31485-5
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Game of Two Halves

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Game of Two Halves - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy