Zbiór artykułów prezentujących wybrane, charakterystyczne dla współczesności przedmioty w świetle historii, estetyki i praktyk społecznych. Autorzy starają się udowodnić, że rzeczy, przedmioty czy towary, nie tylko sytuują jednostkę w społeczeństwie, ale stanowią istotny element jej wizerunku, jako rekwizyty roli społecznej. Książka ukazała się w serii "Popkultura i media" "Lansując dziesięć lat temu karty kredytowe, angielskie banki obiecywały, że "They will take the waiting out of wanting". Karty obietnicę tę spełniły i nadal ją rzetelnie spełniają. Jeżeli w kieszeni masz kartę kredytową (a jeszcze lepiej portfel kartami wypchany) - nie musisz już zwlekać z zaspokojeniem zachcianki aż zarobisz i odłożysz na nią wystarczającą sumę pieniędzy. Posiadacz karty kredytowej może powtórzyć za Juliuszem Cezarem: przyszedłem, zobaczyłem, zdobyłem..."
Informacje dodatkowe o Gadżety popkultury:
Wydawnictwo: WAiP
Data wydania: b.d
Kategoria: Psychologia
ISBN:
9788360807033
Liczba stron: 334
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Przeczytane:2012-07-07, Ocena: 6, Przeczytałam,