Futuryzuj swoją firmę

Ocena: 0 (0 głosów)
Wygrywanie w przyszłości będzie oznaczało pozwolenie e-klientom na zmianę Twojej firmy z zewnątrz. Nauczysz się, jak uniknąć sześciu strategicznych pułapek, które mogą uniemożliwić Ci odniesienie sukcesu w Internecie, dowiesz się dlaczego e-handel jest fałszywym celem oraz dlaczego potęgą Internetu są ludzie a nie technologia. Przeczytasz serię "otwierających oczy" przypadków, które dokładnie pokazują czego potrzeba aby pójść z klientami w kierunku, w którym oni idą.Zobaczysz, w jaki sposób nowatorskie firmy, takie jak Microsoft czy Dell, są obecnie zorganizowane wokół grup klientów a nie produktów i usług. Poprowadzisz również sześć najbardziej znaczących spotkań w historii swojej firmy, przeobrażając ją w organizację, która po nowemu słucha swoich klientów.Myślisz, że internetowa gorączka złota już się skończyła? Po przeczytaniu tej książki zobaczysz, że właśnie się zaczęła. Futuryzuj swoją firmę przenosi Cię do roku 2010, gdy e-klienci zmienią biznes i społeczeństwo w sposób, którego nawet nie jesteś w stanie sobie wyobrazić. Bez względu na to, czy Twoja firma posiada 100 czy 100.000 pracowników ta ekscytująca wizja przyszłości doprowadzi Cię do sukcesu w XXI wieku.

Informacje dodatkowe o Futuryzuj swoją firmę:

Wydawnictwo: IFC PRESS
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-913519-0-4
Liczba stron: 376

więcej

Kup książkę Futuryzuj swoją firmę

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Futuryzuj swoją firmę - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy