Odkryj kolejne zastosowania Flasha MX Po opanowaniu narzędzi graficznych oferowanych przez Flasha MX 2004 czas na następny krok -- poznanie potęgi języka ActionScript. ActionScript to obiektowy język programowania, dzięki któremu Twoje animacje zyskają setki nowych możliwości i zastosowań. Wykorzystując ActionScript możesz kontrolować nie tylko animację, ale wszystkie zawarte w niej obiekty. Możliwości tego języka pozwalają również na stworzenie aplikacji, która wymienia dane z przeglądarką, bazą danych lub innym serwerem, interaktywnych formularzy, rozwijanych menu i wskaźników postępu ładowania animacji. Dopiero zastosowanie ActionScript pozwala na wykorzystanie wszystkich możliwości Flasha. Książka "Flash MX 2004 ActionScript. Ćwiczenia praktyczne" to wprowadzenie do programowania w języku ActionScript. Wykonując zawarte w niej ćwiczenia poznasz podstawowe zagadnienia związane ze stosowaniem tego języka w swoich aplikacjach. Nauczysz się dołączać kod ActionScript do elementów animacji, korzystać z klas i obiektów, tworzyć mechanizmy komunikacji animacji z przeglądarką WWW i przesyłać strumieniowo obraz wideo za pomocą Flash Communication Server MX. Umieszczanie kodu ActionScript w obiektach Flasha Zasady tworzenia kodu sterowanego zdarzeniami Obiekty i klasy języka ActionScript Wymiana danych pomiędzy animacją a przeglądarką WWW Integracja aplikacji z Flash Communication Server MX Tworzenie prostego chata w ActionScript
Informacje dodatkowe o Flash MX 2004 ActionScript. Ćwiczenia praktyczne:
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: b.d
Kategoria: Informatyczne
ISBN:
83-246-0005-1
Liczba stron: 104
Sprawdzam ceny dla ciebie ...