Flash MX 2004 ActionScript. Ćwiczenia praktyczne

Ocena: 0 (0 głosów)
Odkryj kolejne zastosowania Flasha MX Po opanowaniu narzędzi graficznych oferowanych przez Flasha MX 2004 czas na następny krok -- poznanie potęgi języka ActionScript. ActionScript to obiektowy język programowania, dzięki któremu Twoje animacje zyskają setki nowych możliwości i zastosowań. Wykorzystując ActionScript możesz kontrolować nie tylko animację, ale wszystkie zawarte w niej obiekty. Możliwości tego języka pozwalają również na stworzenie aplikacji, która wymienia dane z przeglądarką, bazą danych lub innym serwerem, interaktywnych formularzy, rozwijanych menu i wskaźników postępu ładowania animacji. Dopiero zastosowanie ActionScript pozwala na wykorzystanie wszystkich możliwości Flasha. Książka "Flash MX 2004 ActionScript. Ćwiczenia praktyczne" to wprowadzenie do programowania w języku ActionScript. Wykonując zawarte w niej ćwiczenia poznasz podstawowe zagadnienia związane ze stosowaniem tego języka w swoich aplikacjach. Nauczysz się dołączać kod ActionScript do elementów animacji, korzystać z klas i obiektów, tworzyć mechanizmy komunikacji animacji z przeglądarką WWW i przesyłać strumieniowo obraz wideo za pomocą Flash Communication Server MX. Umieszczanie kodu ActionScript w obiektach Flasha Zasady tworzenia kodu sterowanego zdarzeniami Obiekty i klasy języka ActionScript Wymiana danych pomiędzy animacją a przeglądarką WWW Integracja aplikacji z Flash Communication Server MX Tworzenie prostego chata w ActionScript

Informacje dodatkowe o Flash MX 2004 ActionScript. Ćwiczenia praktyczne:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: b.d
Kategoria: Informatyczne
ISBN: 83-246-0005-1
Liczba stron: 104

więcej

Kup książkę Flash MX 2004 ActionScript. Ćwiczenia praktyczne

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Flash MX 2004 ActionScript. Ćwiczenia praktyczne - opinie o książce

Inne książki autora
Generator. Macromedia Flash - następny krok
Daniel Bargieł0
Okładka ksiązki - Generator. Macromedia Flash - następny krok

Książka ta na zawsze zmieni Twoje podejście do Flasha. Już niedługo będziesz tworzyć serwisy WWW z dynamicznie generowanymi animacjami SWF na podstawie...

Flash MX. Ćwiczenia zaawansowane
Daniel Bargieł 0
Okładka ksiązki - Flash MX. Ćwiczenia zaawansowane

Książka "Flash MX. Ćwiczenia zaawansowane" została napisana z myślą o tych osobach, które tworząc we Flashu animacje, najczęściej korzystają z języka...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy