Pizzeria w Rosji, schronisko górskie, wydawnictwo, giełdowy serwis informacyjny -- to zaledwie kilka z dwudziestu firm założonych przez Terry´ego Allena, autora tej książki. Zaczynał z pustą kieszenią, bez fachowej wiedzy i bez dyplomu. Jak to zrobił? Mówi, że to proste -- zaczął biec i został Forrestem Gumpem biznesu.
Rozpowszechnione jest przekonanie, że biznes zaczyna się od dobrego pomysłu. Może i tak, ale wiesz co? Dobre pomysły ma każdy, a jednak mało kto wprowadza je w życie. Przedsiębiorcy to ludzie, których łączy jedno -- w pewnym momencie życia zdobyli się na odwagę i zaczęli działać niezależnie. Dołącz do ich grona. Zacznij robić to, co lubisz. Działaj z pasją, a pieniądze pojawią się z czasem. Dowiedz się:
jak rozstrzygnąć dylemat przedsiębiorcy: łatwo wytworzyć, trudno sprzedać, jakie bodźce skłaniają ludzi do kupowania: pieniądze, ego, romantyzm, instynkt), jak najszybciej stracić kapitał: reklama masowa, co naprawdę motywuje nas do działania: strach i konieczność, jak sprzedawać produkty, których jeszcze nie ma: nazwy potencjalnych produktów, jak zarabiać za dawną "żelazną kurtyną": przygoda z rosyjską pizzerią i lodziarnią.
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2007-05-16
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 328
Chcę przeczytać,