Excel stał się obecnie niezastąpionym programem biurowym. Niestety, nie wszyscy potrafią wykorzystać drzemiący w nim potencjał, bowiem program ten zwykle uważany jest za trudny do przyswojenia. Praca z nim przynosi jednak odczuwalne korzyści, a stosowanie jego różnorodnych narzędzi i dodatków może sprawić, że niepotrzebne staną się wszystkie wyspecjalizowane programy księgowe. Dodatkowym atutem Excela jest możliwość skojarzenia formantów i formularzy z fragmentami programów napisanych w języku VBA.
"Excel w firmie" w przystępny i jasny sposób pokazuje praktyczne rozwiązania w zakresie prowadzenia bogatej dokumentacji biurowej. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować skoroszyt, zaktualizować poszczególne arkusze, wprowadzić zmiany, stworzyć gotowe dokumenty i zestawienia księgowe, kadrowe i magazynowe. Zawarte w podręczniku przykłady zostały opisane w taki sposób, aby można je było od razu wykorzystać w praktyce lub potraktować jako wzory do tworzenia własnej dokumentacji.
Edytor języka Visual Basic Formularze, makra i formanty Instalacja dodatków Przeznaczenie i budowa skoroszytu Importowanie danych z plików innych aplikacji Pobieranie danych z internetu Filtrowanie i sortowanie Budowanie arkusza "Faktury VAT"
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2008-04-23
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 336
Bazy danych? Z Accessem to nic trudnego! Poznaj interfejs programu Access Naucz się projektować bazy danych i nimi zarządzać Dowiedz się, jak...
Zmierz się z Excelem! Narzędzia automatyzacji prac w Excelu, czyli czego można pozbyć się od ręki Przekazywanie danych pomiędzy procedurami, czyli...
Chcę przeczytać,