Arkusz kalkulacyjny Excel to narzędzie, bez którego trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie nowoczesnego przedsiębiorstwa. Aplikacja ta skutecznie wyparła z biur kalkulatory, oferując znacznie większe możliwości niż tylko przeprowadzanie prostych obliczeń. Dzięki Excelowi można nie tylko zebrać dane w jednym arkuszu, ale również przedstawić je na wykresie i dokonać w oparciu o nie złożonych kalkulacji z wykorzystaniem bogatego arsenału funkcji obliczeniowych oferowanych przez ten program. W jego najnowszej wersji, oznaczonej symbolem 2007, przeprojektowano interfejs użytkownika i wprowadzono wiele możliwości znacznie przyspieszających i automatyzujących pracę z arkuszami, nawet tymi najbardziej rozbudowanymi. Znajomość Excela jest jednym z najczęściej stawianych przez pracodawców wymagań. Warto więc poznać tą aplikację.
Książka "Excel 2007 PL. Kurs" to podręcznik, dzięki któremu opanujesz zasady korzystania z tego popularnego arkusza kalkulacyjnego. Dowiesz się, w jaki sposób utworzyć nowy skoroszyt oraz otworzyć istniejący. Nauczysz się wprowadzać dane do komórek, formatować je oraz wyszukiwać. Poznasz sposoby zaznaczania pojedynczych komórek i całych grup, drukowania arkuszy oraz tworzenia wykresów. Przeczytasz także o korzystaniu z funkcji i formuł w celu przeprowadzania obliczeń na danych zgromadzonych w arkuszu.
Zastosowania arkusza kalkulacyjnego Praca z plikami zawierającymi arkusze Automatyzacja pracy Zaznaczanie komórek Wprowadzanie i edycja danych Formatowanie komórek Tworzenie wykresów Drukowanie arkuszy Stosowanie formuł Funkcje matematyczne Funkcje daty i czasu Korzystanie z Analysis ToolPak
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2007-02-09
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 320
Poznaj Ubuntu -- system Linux dostępny dla każdego Jak rozpocząć przygodę z Ubuntu? Jak zarządzać najpopularniejszą dystrybucją Linuksa? Jak...
Poznaj i wykorzystaj możliwości podręcznego komputera Jak korzystać z ekranu dotykowego? W jaki sposób łączyć Pocket PC z internetem i innymi komputerami...
Chcę przeczytać,