Doskonałe wyniki sprzedaży, błyskotliwe plany handlowe, zdobywanie nowych klientów -- będąc ambitnym i niestroniącym od nowych wyzwań handlowcem czy też właścicielem firmy, chcesz nieustannie poprawiać swoje osiągnięcia. Szukasz zatem sprawdzonych i skutecznych rozwiązań, które poprowadzą Cię jak po nitce wprost do sukcesu... oraz pieniędzy! Może rozważasz również zastosowanie niekonwencjonalnych pomysłów, dzięki którym zaskoczysz wszystkich swoim kreatywnym podejściem do rozwiązywania napotykanych problemów?
Jak twierdzi Brian Tracy, zawód handlowca jest najstarszym zawodem świata. Nic zatem dziwnego, że w ciągu kilku ostatnich tysiącleci człowiek zdołał doprowadzić techniki sprzedaży niemal do perfekcji. Dobór narzędzi zależy tylko od Twojej fantazji. Chcesz użyć technik ukrytej perswazji, nowoczesnego marketingu, zbudować własną markę albo skorzystać z bezpłatnej reklamy? Ta książka oferuje Ci właśnie 151 kapitalnych, przetestowanych sposobów na naprawdę skuteczną sprzedaż!
Metody działania w sytuacji, gdy: chcesz zbudować zaufanie i trwałe relacje ze swoimi klientami; planujesz wykorzystać wszystkie możliwości oferowane przez internet; musisz znaleźć dodatkowe źródła dochodu; masz zamiar wprowadzić programy lojalnościowe i partnerskie; rozważasz zorganizowanie akcji promocyjnych i reklamowych.
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2008-10-21
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 200
Chcę przeczytać,