Okładka książki - Efekt WAL-MARTu

Efekt WAL-MARTu


Ocena: 0 (0 głosów)
Wal-Mart otoczył się niedostępnym murem tajemnicy, a firmy, z którymi robi interesy, zobowiązał do milczenia, więc zdumiewająco mało wiemy o tym, jak właściwie działa spółka i jaki ma wpływ na nasze życie. Charles Fishman, uznany dziennikarz, znawca tematyki gospodarczej, przekroczył krąg dyskrecji otaczający Wal-Mart. Dotarł do grupy byłych pracowników korporacji, zajmujących w niej kierownicze stanowiska, a także rozmawiał z dyrektorami wiodących w swoich branżach spółek, będących dostawcami

Informacje dodatkowe o Efekt WAL-MARTu:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 9788360652428
Liczba stron: 391

więcej

Kup książkę Efekt WAL-MARTu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Efekt WAL-MARTu - opinie o książce

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy