E-Marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Ocena: 5 (1 głosów)
Książka "E-marketing" to pozycja, która przybliży czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej.

Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany.

Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.

Z publikacji Czytelnik dowie się m.in.:

- dlaczego Content is The King?
- czym jest marketing 3.0?
- dokąd zmierzają social media?
- dlaczego less is more?
- jak dbać o klienta w sieci?
- o jakich wymogach formalno-prawnych pamiętać?
- w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing?
- jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową?
- jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?

Wśród autorów znaleźli się: Jarosław Królewski, Paweł Sala, Dominik Kaznowski, Monika Mikowska, Michał Dziekoński, Maciej Wiktorowski, Barbara Stawarz, Miłosz Baluś, Teresa Wierzbowska, Krzysztof Bełech, Grzegorz Błażewicz, Tomasz Surmacz, Leszek Łuczyn, Przemysław Tarczyński, Andrzej Ogonowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Magdalena Drabik, Jacek Jankowski, Jarosław Roszkowski, Andrzej Garapich, Anna Orzech, Joanna Świercz, Justyna Dziegieć, Bartłomiej Piechota, Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Radosław Cięciwa, Marek Przystaś.

Informacje dodatkowe o E-Marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: 2013-11-20
Kategoria: Popularnonaukowe
ISBN: 978-83-01-17449-1
Liczba stron: 464

więcej

Kup książkę E-Marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

E-Marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy - opinie o książce

Avatar użytkownika - silverraven
silverraven
Przeczytane:2014-06-30, Ocena: 5, Przeczytałam, Kultura/Popkultura i Media,
Inne książki autora
Gru, Dru i minionki. Superkolorowanki
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Gru, Dru i minionki. Superkolorowanki

Minionkowe "Superkolorowanki" to okazja do barwnych przygód z twoimi ulubionymi bohaterami kultowego filmu "Gru, Dru i minionki". Pokaż Gru...

Rośliny domowe
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Rośliny domowe

Rośliny w domuRozmnażanie roślinUprawa hydroponicznaPopularne rośliny domoweSzkodniki i choroby roślinCharakterystyka niektórych mniej znanych roślin domowych...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Upiór w moherze
Iwona Banach
Upiór w moherze
Szepty ciemności
Andrzej Pupin
Szepty ciemności
Księga zaklęć
Agnieszka Rautman-Szczepańska
Księga zaklęć
Najukochańsza
Joanna Jagiełło
Najukochańsza
Strach ze strychu
Radek Jakubiak
Strach ze strychu
Draka na Antypodach
Katarzyna Ryrych ;
Draka na Antypodach
Strefa interesów
Martin Amis
Strefa interesów
Stajnia pod Lipami
Magdalena Zarębska ;
Stajnia pod Lipami
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy