E-Marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Ocena: 5 (1 głosów)
Książka "E-marketing" to pozycja, która przybliży czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej.

Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany.

Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.

Z publikacji Czytelnik dowie się m.in.:

- dlaczego Content is The King?
- czym jest marketing 3.0?
- dokąd zmierzają social media?
- dlaczego less is more?
- jak dbać o klienta w sieci?
- o jakich wymogach formalno-prawnych pamiętać?
- w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing?
- jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową?
- jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?

Wśród autorów znaleźli się: Jarosław Królewski, Paweł Sala, Dominik Kaznowski, Monika Mikowska, Michał Dziekoński, Maciej Wiktorowski, Barbara Stawarz, Miłosz Baluś, Teresa Wierzbowska, Krzysztof Bełech, Grzegorz Błażewicz, Tomasz Surmacz, Leszek Łuczyn, Przemysław Tarczyński, Andrzej Ogonowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Magdalena Drabik, Jacek Jankowski, Jarosław Roszkowski, Andrzej Garapich, Anna Orzech, Joanna Świercz, Justyna Dziegieć, Bartłomiej Piechota, Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Radosław Cięciwa, Marek Przystaś.

Informacje dodatkowe o E-Marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: 2013-11-20
Kategoria: Popularnonaukowe
ISBN: 978-83-01-17449-1
Liczba stron: 464

więcej

Kup książkę E-Marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

E-Marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy - opinie o książce

Avatar użytkownika - silverraven
silverraven
Przeczytane:2014-06-30, Ocena: 5, Przeczytałam, Kultura/Popkultura i Media,
Inne książki autora
Dzikie zwierzątka
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Dzikie zwierzątka

Kolorowanka dla dzieci w wieku 3-5 lat....

Masza i Niedźwiedź. Podróże z bajkami
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Masza i Niedźwiedź. Podróże z bajkami

Dzięki książeczce ,,Podróże z bajkami" psotna Masza i poczciwy Niedźwiedź będą ci towarzyszyć w każdej wyprawie - chwyć bajkową walizkę za rączkę...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy