Dziewczyna wchodzi do baru

Ocena: 1.5 (2 głosów)
Babski wieczór odwołany, a ty stwierdzasz, że oto jesteś samotną kobietą w zabójczej kreacji, siedzącą w ekskluzywnym barze wśród wyjątkowo interesujących gości. Co robisz?

Czy spędzisz wieczór z gwiazdą rocka, która onieśmiela, a jednocześnie gwarantuje wyjątkowe doznania? Czy na jedną noc dasz się uwieść biznesmenowi z tajemniczą walizką pełną ulubionych gadżetów? Twój wzrok przyciąga też młody barman, którego ciało z pewnością jest warte grzechu... Ale tuż obok siedzi muskularny ochroniarz, który zaprasza cię na przejażdżkę luksusowym samochodem swojego szefa. Możesz też - by nie szukać daleko - odwiedzić swojego nowego seksownego sąsiada, lub zamiast tego poznać bliżej tajemniczą kobietę.

Określenie miłosna gra jeszcze nigdy nie było tak trafne. Dziewczyna w barze to powieść interaktywna, która pozwoli ci wybierać: więcej niż jeden raz i bez żalu o niewykorzystane okazje.

Tu nie ma złych wyborów ani zmarnowanych szans. Możesz wypróbować każdą opcję, w zależności od humoru, upodobań lub kaprysu. Twoja fantazja, twoje zasady.

Informacje dodatkowe o Dziewczyna wchodzi do baru:

Wydawnictwo: W.A.B.
Data wydania: 2013-10-16
Kategoria: Inne
ISBN: 9788377479483
Liczba stron: 288

więcej

Kup książkę Dziewczyna wchodzi do baru

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Dziewczyna wchodzi do baru - opinie o książce

Avatar użytkownika - gemmabe
gemmabe
Przeczytane:2015-01-09, Ocena: 1, Przeczytałam, 52 książki 2015,
Do przeczytania zachęcił mnie napis umieszczony na okładce: "Powieść interaktywna". Cóż to takiego? Trzeba to przeczytać! I to by było na tyle ekscytacji i dobrych emocji związanych z tą książką. Zastosowanie narracji "drugoosobowej" wcale nie pomogło wczuć się w rolę głównej bohaterki. Fabuła nijaka. Nie zależnie od wyboru stajesz się albo mono- albo poligamistką. I właściwie to tyle. Prześpisz się z którymś z facetów i idziesz do domu. Jeśli na tym ma polegać powieść interaktywna to ja podziękuję.
Link do opinii
Avatar użytkownika - mklaudiamax
mklaudiamax
Przeczytane:2022-04-15, Ocena: 2, Przeczytałem,

Jest to powieść interaktywna , w której to my decydujemy, jakie będą kolejne kroki bohaterki (albo nasze, bo narracja jest tak skonstruowana, że mamy wrażenie, iż to my bierzemy udział w tych wydarzeniach ?)

Dużo nie napiszę, bo i szybko poszło. Moja bohaterka wylądowała na nagiej sesji zdjęciowej, trochę rozwalila studio fotografa, a potem wyladowala z nim w łóżku... A raczej na motocyklu
Na koniec wypiła piwo z nowym sąsiadem i... tyle.

Krótko, jak dla mnie za krótko. Nie wiem, czy każda obrana ścieżka tak szybko się kończy, chociaż to podejrzewam, ponieważ sama książka nie jest ogromna objętościowo.

Sięgnęłam po książkę z ciekawości i cieszę się, że mogłam zobaczyć coś nowego, ale niestety nie jest jednak to dla mnie. Niemniej książka ma w sobie pikanterię, której nie da się nie polubić ?

Link do opinii
Inne książki autora
Dziewczyna idzie do baru
Helena S. Paige0
Okładka ksiązki - Dziewczyna idzie do baru

Babski wieczór odwołany, a ty stwierdzasz, że oto jesteś samotną kobietą w zabójczej kreacji, siedzącą w ekskluzywnym barze wśród...

Dziewczyna idzie na wesele
Helena S. Paige0
Okładka ksiązki - Dziewczyna idzie na wesele

Książka dla kobiet, które lubią wziąć sprawy w swoje ręce!   Kolejna powieść interaktywna. Forma gry, w której wybierasz jedno z wyjść...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy