Dziedziczka

Ocena: 0 (0 głosów)

Doktor James Galbraith chętnie pomagał wszystkim wokół, chętnie też wyciągał pomocną dłoń do Leonory. Była mu za to wdzięczna, ponieważ dzięki jego wsparciu łatwiej jej było dźwigać ciężar prowadzenia pięknej, lecz podupadającej rezydencji jej starych rodziców. James wspierał ją także wtedy, gdy jej narzeczony zaczął snuć niepokojące plany dotyczące starego dworku i jego właścicieli. Leonora poczęła wątpić w dobre intencje narzeczonego, lecz czy wypada jej szukać potwierdzenia swych podejrzeń u mężczyzny, który coraz bardziej ją pociąga? 

Informacje dodatkowe o Dziedziczka:

Wydawnictwo: HarperCollins Polska
Data wydania: 2001 (data przybliżona)
Kategoria: Romans
ISBN: 8371499418
Liczba stron: 153

więcej

Kup książkę Dziedziczka

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Dziedziczka - opinie o książce

Inne książki autora
Spotkanie na wzgórzu
Betty Neels0
Okładka ksiązki - Spotkanie na wzgórzu

W pierwszym odruchu Beatrice pomyślała, że Oliver jest miły, spokojny i solidny. Przy nim zawsze czuła się bezpiecznie - był taki oddany i przyjacielski...

Dzwony weselne dla Beatrice
Betty Neels0
Okładka ksiązki - Dzwony weselne dla Beatrice

Światowej sławy lekarz, profesor Gijs von der Eekerk był przystojnym wdowcem z siedmioletnią córką, a Beatrice tylko skromną, już niezbyt młodą dziewczyną...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy