Dziedziczka z przypadku

Ocena: 0 (0 głosów)
Panna Julia Prior i sir William Hedfield poznają się w trudnym momencie życia. Skompromitowana Julia uciekła z domu przed nienawistnym kuzynem, a William, cierpiący na suchoty, usłyszał od lekarzy, że pozostało mu kilka tygodni życia. Podczas gdy Julia stara się zacząć wszystko od nowa, William szuka kogoś godnego zaufania, komu mógłby bez lęku pozostawić swoją posiadłość. Przymioty Julii upewniają go, że znalazł odpowiednią osobę, i proponuje jej ślub. Nie wie, że będzie to dopiero początek perypetii… Harlequin, 2015

Informacje dodatkowe o Dziedziczka z przypadku:

Wydawnictwo: HarperCollins Polska
Data wydania: 2015-07-10
Kategoria: Romans
ISBN: 978-83-276-1102-4
Liczba stron: 272

więcej

Kup książkę Dziedziczka z przypadku

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Dziedziczka z przypadku - opinie o książce

Inne książki autora
Honorowe rozwiązanie
Louise Allen0
Okładka ksiązki - Honorowe rozwiązanie

Alessa, córka brytyjskiego oficera i francuskiej arystokratki, od lat mieszka w Grecji. Przyjęła fałszywe nazwisko i ukrywa się przed swoją angielską...

Tajemnicza ukochana
Louise Allen0
Okładka ksiązki - Tajemnicza ukochana

Pobyt na greckiej wyspie Korfu zaczął się dla lorda Blakeneya dramatycznie. Napadnięto go podczas wieczornej przechadzki po zaułkach miasteczka. Uszedł...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy