Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości.
Niniejsza książka wychodzi naprzeciw rosnącemu zainteresowaniu i zapotrzebowaniu na wiedzę jak to robić. Zawiera również zupełnie nowe, o charakterze empirycznymi wdrożeniowym, przemyślenia prezentujące analizę wyników badań zrealizowanych w bankach oraz omawiające statystyczne metody kontroli procesu i pomiaru jakości usług bankowych.
prof. Józef Garczarczyk
Wydawnictwo: Bezdroża
Data wydania: 2002-02-01
Kategoria: Inne
ISBN:
Liczba stron: 163
Trójwymiarowe elementy do składaniaWycinanki poprawiają umiejętności manualne dziecka, ćwiczą wyobraźnię i koncentrację...
Weekendowy atlas Polski odbiega od klasycznej konwencji atlasu geograficznego. Kartograficzne przedstawienie danego obszaru kraju połączono z częścią przewodnikową...
Chcę przeczytać,