Jeżeli jesteś gotów na pogłębienie swojej wiedzy na temat programowania grafiki, sięgnij po tę książkę. Opisuje ona zaawansowane zagadnienia w taki sposób, że nawet początkujący przyswajają je łatwo. Czytelnicy, którzy będą studiować tę książkę od początku i dokładnie ją przeanalizują, nie powinni mieć problemu z nauczeniem się coraz bardziej skomplikowanych technik. Czytelnicy zaawansowani mogą wykorzystywać tę książkę jako użyteczne źródło informacji, przeskakując od rozdziału do rozdziału, wtedy kiedy mają potrzebę nauczenia się lub dokładniejszego poznania wybranych problemów.
Książka zawiera: Powtórzenie wiadomości o wektorach i macierzach Omówienie zagadnień związanych z oświetleniem Opis potoków graficznych Opis konfiguracji środowiska Sposoby korzystania z DirectX Dokładne omówienie renderingu Opis sposobów nakładania tekstur Problemy związane z przezroczystością Opis technik vertex shader i pixel shader Zasady tworzenia cieni przestrzennych Sposoby tworzenia animowanych postaci ... i wiele innych zaawansowanych technik, używanych przez profesjonalnych programistów. Towarzyszą jej cenne dodatki na CD (m.in. Microsoft DirectX® 8.1 SDK, wersja demonstracyjna przeglądarki efektów NVidia®, program do zrzutów video - VirtualDub, wersja demonstracyjna programu trueSpace firmy Caligari®)Niezależnie od Twojego programistycznego doświadczenia, książka ta może posłużyć Ci jako przewodnik pozwalający na osiągnięcie mistrzostwa w wykorzystaniu możliwości programowania grafiki w czasie rzeczywistym.
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2003-09-04
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 688
Chcę przeczytać,