Okładka książki - Dictionary of Business terms english-polish 2

Dictionary of Business terms english-polish 2


Ocena: 0 (0 głosów)
Polsko-angielski Słownik terminologii biznesu zawiera około 50 000 haseł i obejmuje tak różne dziedziny jak rachunkowość, bankowość, podatki, ekonomia, ubezpieczenia i żegluga, produkcja, handel, reklama, transport, operacje giełdowe, transakcje handlu zagranicznego i finansowanie, statystyka ekonomiczna i wiele innych. Dla zapewnienia możliwie jak największej użyteczności, autor korzystał szeroko zarówno z oryginalnych tekstów publikowanych przez firmy jak również z terminologii zawartej w dokumentach Unii Europejskiej. Część słownikową uzupełniają załączniki z praktycznymi informacjami wiązanymi z biznesem. Niniejszy Słownik może być użyteczną publikacją dla studentów i osób zawodowo zaangażowanych w prowadzenie biznesu jak również dla doradców inwestycyjnych i planistów finansowych, bankowców, księgowych, konsultantów podatkowych, maklerów i pośredników ubezpieczeniowych, urzędników celnych, statystyków, prawników i każdego kto próbuje zrozumieć skomplikowany świat biznesu.

Informacje dodatkowe o Dictionary of Business terms english-polish 2:

Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 8373878785
Liczba stron: 801

więcej

Kup książkę Dictionary of Business terms english-polish 2

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Dictionary of Business terms english-polish 2 - opinie o książce

Inne książki autora
Dictionary of hotel and tourist terms angielsko-polski polsko-angielski
Kozierkiewicz Roman0
Okładka ksiązki - Dictionary of hotel and tourist terms angielsko-polski polsko-angielski

Zawiera ponad 8000 haseł związanych z terminologią turystyczną i hotelową stosowaną w świecie. Znaczna liczba haseł zostata zilustrowana prostymi przykładami...

Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski
Kozierkiewicz Roman0
Okładka ksiązki - Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski

Słownik zawiera ponad 20 000 haseł obejmujących m.in. planowanie i realizację koncepcji marketingowych, ustalanie cen, promocję, dystrybucję idei, towarów...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy