Czy Keynes się pomylił ?

Ocena: 0 (0 głosów)
Jakże często klucza do dobrobytu szuka się w ?pobudzaniu? gospodarki, czyli zwiększaniu popytu przez państwo, a wyjaśnienia wszelkich jej problemów ? w ?chłodzeniu? gospodarki, czyli w zmniejszaniu rozmiarów lub tylko tempa wzrostu owego popytu. Książka Andrzeja Rzońcy pokazuje zawodność schematów myślowych leżących u podstaw doktryny ?pobudzania? i ?chłodzenia?. (...) Autor opisuje najnowsze wyniki badań teoretycznych i empirycznych oraz wnosi do nich własny, ważny wkład. (...) Praca Andrzeja Rzońcy powinna być jak najszerzej czytana ? przez wykładowców i studentów ekonomii, przez osoby, które kształtują politykę gospodarczą, jak i są jej odbiorcami, przez każdego, kto ? jako świadomy obywatel ? chce przyczynić się do rozwoju gospodarki naszego kraju. Ze wstępu Leszka Balcerowicza dr Andrzej Rzońca jest laureatem XII edycji konkursu o Nagrodę Banku Handlowego w Warszawie SA za szczególne osiągnięcia w zakresie myśli teoretycznej w sferze ekonomii i finansów.

Informacje dodatkowe o Czy Keynes się pomylił ?:

Wydawnictwo: Scholar
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788373832527
Liczba stron: 328

więcej

Kup książkę Czy Keynes się pomylił ?

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Czy Keynes się pomylił ? - opinie o książce

Inne książki autora
Czy Keynes się pomylił?
Andrzej Rzońca0
Okładka ksiązki - Czy Keynes się pomylił?

Jakże często klucza do dobrobytu szuka się w pobudzaniu gospodarki, czyli zwiększaniu popytu przez państwo, a wyjaśnienia wszelkich jej problemów ? w \"chłodzeniu\"...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy