Customer Service for Dummies

Ocena: 0 (0 głosów)
Customer Service For Dummies, Third Edition integrates the unbeatable information from Customer Service For Dummies and Online Customer Service For Dummies to form an all-in-one guide to customer loyalty for large and small businesses alike. The book covers the fundamentals of service selling and presents up-to-date advice on such fundamentals as help desks, call centers, and IT departments. Plus, it shows readers how to take stock of their customer service strengths and weaknesses, create useful customer surveys, and learn from the successes and failures of businesses just like theirs. Karen Leland and Keith Bailey (Sausalito, CA) are cofounders of Sterling Consulting Group, an international consulting firm specializing in quality service consulting and training for such clients as Oracle, IBM, Avis, and Lucent.

Informacje dodatkowe o Customer Service for Dummies:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-471-76869-2
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Customer Service for Dummies

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Customer Service for Dummies - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy