CorelDRAW, najpierw jako aplikacja do grafiki wektorowej, a potem jako cały pakiet programów graficznych, to narzędzie, które towarzyszy grafikom komputerowym od wielu już lat. Pakiet ten jest stale rozwijany, a nowe edycje wydawane są względnie często: doczekaliśmy się już wersji oznaczonej numerem jedenastym. Jak twierdzą osoby na co dzień korzystające z Corela, wersje o numerach nieparzystych są znacznie lepiej dopracowane niż wersje z numerami parzystymi. To dodatkowy powód, dla którego warto zapoznać się z CorelDRAW Graphics Suite 11 PL.
Możliwości pakietu CorelDRAW Graphics Suite 11 PL są oszałamiające: grafika wektorowa, obróbka zdjęć, efekty specjalne, a nawet tworzenie filmów i animacji -- tak ogromna funkcjonalność zawartych w pakiecie aplikacji może wywołać u początkującego grafika oszołomienie. Na szczęście ma on do dyspozycji tę właśnie książkę, która od podstaw, w przystępny, ilustrowany wieloma przykładami sposób, pozwoli mu zaznajomić się z pakietem Corel i opanować zarówno podstawy, jak i techniki zaawansowane.
Książka przedstawia: Pliki bitmapowe, pliki wektorowe -- ich wady i zalety Tworzenie grafiki wektorowej w CorelDraw, najważniejsze narzędzia Rysowanie prostych i złożonych obiektów Dodawanie tekstu do grafiki Przekształcenia i wektorowe efekty specjalne Tworzenie wypełnień Tworzenie grafiki bitmapowej w CorelPHOTO-PAINT Pracę z maskami Tworzenie filmów i animacji
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2003-07-13
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 260
Corel PHOTO-PAINT 12 to drugi, obok CorelDRAW, najważniejszy składnik pakietu Corel Graphics Suite 12. Jest przeznaczony do obróbki plików bitmapowych...
Przekonaj się, czy Corel R.A.V.E. może zastąpić program Macromedia Flash! Szybki kurs obsługi ciekawego programu do tworzenia animacji. Poznaj zasady...
Chcę przeczytać,