W opracowaniu autorzy koncentrują się na problematyce zastosowania narzędzi finansowych w przedsiębiorstwach, takich jak controlling, analiza i monitoring. W obecnych warunkach, kiedy uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa wiąże się z koniecznością zmian w systemie podejmowania decyzji, wymaga wyższej jakości zarządzania, szybszych, pewniejszych i lepszych informacji dla kierownictwa książka zyskuje na znaczeniu i aktualności. Omawiane przez autorów narzędzia decyzyjne w znacznym stopniu usprawniają pracę kadry kierowniczej, co z kolei przekłada się na szybkość i trafność podejmowanych działań oraz reakcji na zmiany w otoczeniu. Poznanie oraz umiejętność zastosowania w praktyce gospodarczej tych narzędzi staje się istotnym ułatwieniem w procesach zarządczych, stwarza podstawy do podejmowania racjonalnych ekonomicznie decyzji.
Informacje dodatkowe o Controlling. Analiza i monitoring w zarządzaniu przedsiębiorstwem:
Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN:
9788372517951
Liczba stron: 268
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,