Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów

Ocena: 0 (0 głosów)

Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do internetu i budowanie społeczności  wokół marki. Jest to praktyczny poradnik dla managerów i dyrektorów marketingu, PR managerów, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli małych i średnich firm. Książka stanowi również niezbędne źródło wiedzy dla studentów marketingu i public relations.

Informacje dodatkowe o Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: 2015-03-01
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788301181642
Liczba stron: 170

więcej

Kup książkę Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Cienie. Po prostu magia
Katarzyna Rygiel
Cienie. Po prostu magia
Suplementy siostry Flory
Stanisław Syc
Suplementy siostry Flory
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Szczerbata śmierć
Arkady Saulski
Szczerbata śmierć
Bez litości
Michał Larek
Bez litości
Z okruchów nadziei
Anna Siedlecka
Z okruchów nadziei
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy