reklama

Color Harmony

Ocena: 0 (0 głosów)
Selecting the right color palette for any design project, whether personal or commercial, can make all the difference in getting it right. But choosing the right colors for a logo, and ultimately the identity, is essential because it will define all the collateral materials that will follow. Unfortunately, for most people choosing colors is not an easy process, but with a little bit of science and a color advice, anyone can make a strong choice. "Color Harmony Logos" opens with a discussion on how to choose color(s) for logos and follows with a number of case studies on logos where color is a dominant factor such as those for H & R Block, Kodak, and Coca-Cola. Then, it takes the 26 adjectives from one of the series' predecessors, "Complete Color Harmony", and shows one logo for each adjective in 60 different color combinations. The result: 1,560 logo variations that illustrate how colors are used. In all, the book is a powerful demonstration of the power of color and its ability to impact a message.

Informacje dodatkowe o Color Harmony:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 978-1-59253-244-5
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Color Harmony

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Color Harmony - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Pies
Anna Wasiak
Pies
Cienie. Po prostu magia
Katarzyna Rygiel
Cienie. Po prostu magia
Suplementy siostry Flory
Stanisław Syc
Suplementy siostry Flory
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Odpowiedź Hiobowi
Carl Gustav Jung
Odpowiedź Hiobowi
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy