Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie

Ocena: 5 (1 głosów)
„Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie” to odważny atak na nasz sposób postrzegania życia, pracy i otaczającego świata. Zamiast udzielać typowych, nudnych rad, Paul Arden zaskakuje ciętymi uwagami, maksymami i paradoksami, które mają za zadanie podważyć nasze zdroworozsądkowe myślenie. Niezależnie od tego, czy studiujesz, tworzysz, produkujesz, sprzedajesz, zarządzasz czy kupujesz, Arden zainspiruje cię swoim oryginalnym podejściem, zabawnymi anegdotami, wspaniale dobranymi zdjęciami i niekonwencjonalnymi cytatami z wypowiedzi artystów, naukowców i filozofów.

Ta książka wywróci do góry nogami twoje poglądy - nawet te, z których nie zdawałeś sobie dotąd sprawy. Dzięki tej publikacji zyskasz pewność siebie, która pozwoli ci podejmować śmielsze wyzwania i czerpać radość ze swojego życia i pracy.

Informacje dodatkowe o Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie:

Wydawnictwo: Insignis
Data wydania: 2008-09-05
Kategoria: Poradniki
ISBN: 978-83-61428-04-6
Liczba stron: 144

więcej

Kup książkę Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie - opinie o książce

Książka składa się głównie z sentencji do których dołączone są zdjęcia, tak by jeszcze bardziej dać nam do myślenia. Jeśli chcielibyście po prostu ją przeczytać wystarczy chwila, jednak do jej zrozumienia potrzeba więcej czasu. To co jest najważniejsze to to, że uczy nas, ze porażka rownież może być naszym małym sukcesem.
Link do opinii
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy