Chemistry of Cyclobutanes 2vols

Ocena: 0 (0 głosów)
The Chemistry of Cyclobutanes provides an in depth and comprehensive review of cyclobutanes and includes chapters on the theoretical and computational foundations; on analytical and spectroscopical aspects with dedicated chapters on Mass Spectrometry, NMR and IR/UV.   There are also extensive application examples enabling the reader to collect both a theoretical and practical understanding. The Chemistry of Functional Groups Series was originally founded by Saul Patai (1918-1998) and in the 39 years of publishing has produced more than 100 volumes, providing outstanding reviews on all aspects of functional groups including analytical, physical and synthetic and applied chemistry.  Saul Patai has been helped by outstanding editors, especially Zvi Rappoport who has now taken responsibility for the series to continue the tradition of producing high quality reviews with editors such as Y. Apeloig, I. Marek and J. Liebman.

Informacje dodatkowe o Chemistry of Cyclobutanes 2vols:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Popularnonaukowe
ISBN: 978-0-470-86400-5
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Chemistry of Cyclobutanes 2vols

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Chemistry of Cyclobutanes 2vols - opinie o książce

Inne książki autora
Chemistry of Peroxides v 2 part 1 & 2
Rappoport0
Okładka ksiązki - Chemistry of Peroxides v 2 part 1 & 2

The Chemistry of Peroxides is a new volume in the Chemistry of Functional Groups series. This series covers all aspects of organic chemistry with each...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy