Poznaj nowoczesne metody tworzenia gier komputerowych Wykorzystaj najefektywniejsze techniki oferowane przez C++ Popraw czytelność kodu i wydajność programów Zastosuj wzorce projektowe Rynek gier komputerowych jest niezwykle wymagający. Gracze stawiają tego rodzaju programom coraz wyższe wymagania, co z kolei przekłada się na konieczność stosowania coraz doskonalszych technik ich tworzenia. Będąc programistą gier komputerowych, na pewno doskonale zdajesz sobie z tego sprawę. Jeśli chcesz, aby kolejna stworzona przez Ciebie gra spełniała oczekiwania nawet najbardziej wybrednych graczy, wykorzystaj język C++. Jego możliwości sprawiają, że jest doskonałym narzędziem do tworzenia gier. "C++ dla programistów gier. Wydanie II" to przewodnik po języku C++ opisujący go z punktu widzenia programowania specyficznych aplikacji, jakimi są gry. Książka przedstawia najefektywniejsze techniki C++ i metody rozwiązywania problemów, przed którymi stają programiści gier. Czytając ją, dowiesz się, jak zarządzać pamięcią i stosować wzorce projektowe oraz STL. Poznasz możliwości wykorzystania języków skryptowych do usprawnienia procesu tworzenia gry komputerowej. Każde z rozwiązań opatrzone jest przykładem, dzięki czemu łatwo będzie Ci zaimplementować je w swoich pracach. Podstawy języka C++ Korzystanie z szablonów Obsługa wyjątków Zarządzanie pamięcią Poprawa wydajności aplikacji Wzorce projektowe Biblioteka STL Stosowanie języków skryptowych Zarządzanie obiektami Serializacja Dołącz do elitarnej grupy programistów gier komputerowych.
Informacje dodatkowe o C++ dla programistów gier. Wydanie II:
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: b.d
Kategoria: Informatyczne
ISBN:
978-83-246-0967-3
Liczba stron: 480
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,