Budowanie związków z klientami na rynku business to business

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka adresowana do praktyków gospodarczych - i to bez względu na szczebel zarządzania, ponieważ prezentowane treści będą przydatne zarówno przedstawicielowi handlowemu, jak również członkom kadry zarządzającej. Pozycja powinna być przedmiotem zainteresowania wszystkich specjalistów z zakresu rynku business to business. Wpływa na to różnorodność oraz aktualność prezentowanych wyników badań.

Informacje dodatkowe o Budowanie związków z klientami na rynku business to business:

Wydawnictwo: CeDeWu
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-83-60089-72-9
Liczba stron: 192

więcej

Kup książkę Budowanie związków z klientami na rynku business to business

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Budowanie związków z klientami na rynku business to business - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy