Budowanie lojalności klientów

Ocena: 0 (0 głosów)

Marketing partnerski w polskich firmach:

skuteczne programy lojalnościowe na polskim rynku (VITAY, SMART, Premium Club) zarządzanie kluczowymi klientami (Multibank) wiązanie klientów z firmą przez pozytywne emocje (Pudliszki, Winiary)

Coraz rzadziej kupujemy towary i zamawiamy usługi u niesprawdzonych dostawców. Mimo że paliwo jest drogie, niewielu z nas korzysta z najtańszej stacji w mieście. Kupujemy markowe przyprawy, których smaku jesteśmy pewni, nawet jeśli domowe danie staje się przez to droższe od serwowanego w restauracji. A przejściowe promocje nie powodują, że co parę miesięcy przełączamy się do innych sieci komórkowych. Czyż to nie zabawne? Wkroczyliśmy w bardziej dojrzałą erę marketingu relacji, lecz konsumenci wciąż łudzą się, że ich decyzje zakupowe są racjonalne, a wiele firm sprzedaje niemal po kosztach -- w przekonaniu, że najsilniejszą zachętą jest niska cena.

W tej książce przeczytasz o polskich firmach, które świadomie i z dużym powodzeniem stosują marketing partnerski. O firmach, które zerwały z partyzancką polityką promocji odbierających zysk. Budowanie lojalności klientów to nowy wymiar konkurowania, bardziej wymagający dla marketerów i przedsiębiorców niż marketing transakcyjny. Z tej książki dowiesz się:

jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych, czym jest wartość życiowa klienta i jak ją zwiększać, jak działają programy lojalnościowe (internet i karty stałego klienta), jakie korzyści pozacenowe są ważne dla klientów, jak podnosić klientom koszty zmiany dostawcy, jak analizować i filtrować informacje o klientach.

Koniec ery pojedynczych transakcji

Informacje dodatkowe o Budowanie lojalności klientów:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2007-04-19
Kategoria: Poradniki
ISBN: 8324604685
Liczba stron: 208

więcej

Kup książkę Budowanie lojalności klientów

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Budowanie lojalności klientów - opinie o książce

Inne książki autora
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone
Agnieszka Dejnaka0
Okładka ksiązki - Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone

Marketingowy elementarz Marketing to bardzo szerokie pojęcie, kryjące w sobie wiele zagadnień i opisane w nieskończonej ilości książek, z których większość...

Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie
Agnieszka Dejnaka0
Okładka ksiązki - Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie

* Jak zatrudniać właściwych pracowników w firmie? * Jak oddziaływać na pracownika, aby stał się lojalny wobec firmy? * Jak motywować pracownika...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy