Coraz rzadziej kupujemy towary i zamawiamy usługi u niesprawdzonych dostawców. Mimo że paliwo jest drogie, niewielu z nas korzysta z najtańszej stacji w mieście. Kupujemy markowe przyprawy, których smaku jesteśmy pewni, nawet jeśli domowe danie staje się przez to droższe od serwowanego w restauracji. A przejściowe promocje nie powodują, że co parę miesięcy przełączamy się do innych sieci komórkowych. Czyż to nie zabawne? Wkroczyliśmy w bardziej dojrzałą erę marketingu relacji, lecz konsumenci wciąż łudzą się, że ich decyzje zakupowe są racjonalne, a wiele firm sprzedaje niemal po kosztach -- w przekonaniu, że najsilniejszą zachętą jest niska cena.
W tej książce przeczytasz o polskich firmach, które świadomie i z dużym powodzeniem stosują marketing partnerski. O firmach, które zerwały z partyzancką polityką promocji odbierających zysk. Budowanie lojalności klientów to nowy wymiar konkurowania, bardziej wymagający dla marketerów i przedsiębiorców niż marketing transakcyjny. Z tej książki dowiesz się:
jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych, czym jest wartość życiowa klienta i jak ją zwiększać, jak działają programy lojalnościowe (internet i karty stałego klienta), jakie korzyści pozacenowe są ważne dla klientów, jak podnosić klientom koszty zmiany dostawcy, jak analizować i filtrować informacje o klientach.
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2007-04-19
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 208
* Jak zatrudniać właściwych pracowników w firmie? * Jak oddziaływać na pracownika, aby stał się lojalny wobec firmy? * Jak motywować pracownika...
Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy...
Chcę przeczytać,