Bolek i Lolek. Straszne skutki oglądania telewizji

Ocena: 0 (0 głosów)
Dryyń! Zadzwonił dzwonek u drzwi! Czy to Mama? Czy to Tata? A może potwór… Każdy, kto ogląda telewizję, wie, że potwory czyhają wszędzie i są strrrrasznie groźne… Pewnego wieczoru chłopcy słyszą dzwonek do drzwi i są przerażeni! A jeśli to on? Pewnie przyszedł, aby ich pożreć? Bolek i Lolek muszą stawić czoła niebezpieczeństwu, ale jak dwaj mali chłopcy mają poradzić sobie z ogromnym Potworem?

Informacje dodatkowe o Bolek i Lolek. Straszne skutki oglądania telewizji:

Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 2015-05-07
Kategoria: Dla dzieci
ISBN: 978-83-240-3342-3
Liczba stron: 36

więcej

Kup książkę Bolek i Lolek. Straszne skutki oglądania telewizji

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Bolek i Lolek. Straszne skutki oglądania telewizji - opinie o książce

Inne książki autora
Bromba i inni
Maciej Wojtyszko0
Okładka ksiązki - Bromba i inni

Uwaga! Uwaga! Tylko tutaj znajdziesz najnowsze z życia Bromby i innych. Jak Pciuch schwytał R.O.B.A.K.A., który bezprawnie kopiował się do folderów? Kim...

Bromba i inni (po latach także...)
Maciej Wojtyszko0
Okładka ksiązki - Bromba i inni (po latach także...)

Uwaga! Uwaga! Tylko tutaj znajdziesz najnowsze wiadomości z życia Bromby i innych. Jak Pciuch schwytał R.O.B.A.K.A., który bezprawnie kopiował się do...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kobiety naukowców
Aleksandra Glapa-Nowak
Kobiety naukowców
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy