Bohater jej romansu

Ocena: 0 (0 głosów)
Szefowa luksusowego magazynu dla pań zatrudnia nową dziennikarkę, wytworną lady Gabriellę. Nie wie, że pod tym pseudonimem ukrywa się zwykła dziewczyna, Ellie, dorabiająca jako sprzątaczka i kelnerka. Głównym źródłem dochodu Ellie jest opieka nad opustoszałą starą rezydencją. To dzięki temu zajęciu łatwo wczuwa się w rolę eleganckiej pani domu o arystokratycznym pochodzeniu. Jej kariera dziennikarska rozwija się doskonale, ale niespodziewany powrót właściciela domu wszystko komplikuje... Harlequin Enterprises, 2009

Informacje dodatkowe o Bohater jej romansu:

Wydawnictwo: HarperCollins Polska
Data wydania: 2009 (data przybliżona)
Kategoria: Romans
ISBN: 9788323864516
Liczba stron: 154

więcej

Kup książkę Bohater jej romansu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Bohater jej romansu - opinie o książce

Inne książki autora
Pracując z wrogiem
Liz Fielding0
Okładka ksiązki - Pracując z wrogiem

Trzej bracia i trzy siostry prowadzą wspólnie odziedziczoną firmę. Panowie twierdzą uparcie, że pomysły kobiet szybko doprowadzą ich do ruiny. Jednak z...

Angielska narzeczona
Liz Fielding0
Okładka ksiązki - Angielska narzeczona

Szejk Zahir przyjeżdża służbowo do Londynu. Chce szybko załatwić wszystkie sprawy i wrócić do ojczyzny, gdzie trwają przygotowania do jego ślubu. Ku zdziwieniu...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy