Wkrocz w świat trójwymiarowej grafiki programu Blender Blender jest najbardziej zaawansowanym darmowym pakietem do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Umożliwia wygodne modelowanie za pomocą wielu typów obiektów, stosowanie efektów specjalnych, przygotowywanie realistycznych renderingów, a także udostępnia silnik graficzny do gier oraz liczne funkcje do tworzenia animacji. Pod względem możliwości Blender nie ustępuje komercyjnym produktom, a o zasłużonej popularności tego programu świadczą miliony jego pobrań i nieustannie rosnące grono użytkowników. "Blender. Kompendium" to wszechstronny podręcznik z zakresu teorii i praktyki tworzenia modeli i animacji trójwymiarowych skierowany zarówno do początkujących, jak i bardziej zaawansowanych grafików 3D. Dzięki niemu poznasz interfejs i podstawowe funkcje programu Blender, techniki edycji obiektów czy metody przygotowywania materiałów oraz tekstur. Nauczysz się manipulować oświetleniem i kamerami, tworzyć animacje oraz renderować sceny. Dowiesz się także, jak wykorzystać najnowsze funkcje programu Blender, takie jak System Nodes czy Render Layers. Interfejs i funkcje programu Blender Edytowanie obiektów i tekstu Stosowanie Modifiers Przygotowywanie materiałów i tekstur Modelowanie poprzez mapowanie UV Korzystanie z funkcji System Nodes Operowanie kamerą i manipulowanie oświetleniem Stosowanie efektów fizycznych (m.in. Particles, Soft Body) Wprowadzenie do animacji Stosowanie filtrów Constraints Renderowanie obrazów
Informacje dodatkowe o Blender. Kompendium:
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: b.d
Kategoria: Informatyczne
ISBN:
83-246-0824-9
Liczba stron: 880
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,