Błędne koło Reprodukcja kultury podklasy społecznej

Ocena: 0 (0 głosów)
?Zaletą niniejszego opracowania jest fakt, że Autor stara się pokazać realia życia mieszkańców zdegradowanych środowisk w kontekście zarówno teorii kultury ubóstwa, przemian zachodzących wewnątrz społeczności; jak i na tle szerszych zmian o charakterze glokalnym oraz globalnym. [...] Subiektywny oraz przeżywany aspekt przybliżenia życia społecznego, uzupełniony rzetelnym wykształceniem socjologiczno-filozoficznym, dużą wiedzą ogólną, świetną znajomością teorii [...]- wszystko to - być może nawet wbrew intencjom samego Autora nadaje opisywanym w tej pracy zdarzeniom czy faktom cech autentyczności, prawdziwości, które w relacji do problemu biedy, opisów zmagań z potrzebą przeżycia, wyżywienia rodziny czy zakupu elementarnych środków do życia -w odbiorze czytelniczym, jawi się w kategoriach, z jednej strony świetnie napisanego literackiego dramatu, który zasługiwałby na dobry film, z drugiej brutalnej, socjologicznej, obiektywnej prawdy o życiu w upodleniu, w beznadziejności, w przygnębieniu, 'nieludzkim świecie' zapomnianym przez Boga, historię oraz teraźniejszość".Z recenzji prof. zw. dr. hab. Andrzeja Olubińskiego

Informacje dodatkowe o Błędne koło Reprodukcja kultury podklasy społecznej:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
Data wydania: b.d
Kategoria: Albumy
ISBN: 8323119481
Liczba stron: 243

więcej

Kup książkę Błędne koło Reprodukcja kultury podklasy społecznej

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Błędne koło Reprodukcja kultury podklasy społecznej - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy