Biznes po Arabsku, czyli jak dobić targu. O różnicach kulturowych w krajach arabskich zatoki

Ocena: 0 (0 głosów)

Pierwsza książka na polskim rynku dotyczącą różnic kulturowych w biznesie w krajach arabskich bliskiego wschodu. Praktyczne porady jak działać a czego nie robić, jak i obalenie panujących mitów i stereotypów dotyczących regionu.

Informacje dodatkowe o Biznes po Arabsku, czyli jak dobić targu. O różnicach kulturowych w krajach arabskich zatoki:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2023-09-01
Kategoria: Literatura faktu, reportaż
ISBN: b.d
Liczba stron: 160

Tagi: biznes

więcej

Kup książkę Biznes po Arabsku, czyli jak dobić targu. O różnicach kulturowych w krajach arabskich zatoki

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Reklamy