Stwórz własną markę osobistą i zbuduj swój biznes w branży beauty na światowym poziomie. Ta marketingowa książka pomoże Ci odkryć Twój cały potencjał i podpowie, jak osiągnąć sukces. Odkryje przed Tobą czarne strony branży beauty i nauczy jak sobie z nimi radzić, a wszystko to przeplatane dobrym humorem i historiami, które wydarzyły się naprawdę!
Książka zawiera 162 strony merytorycznej wiedzy przeplecione cennymi radami, które oparte są na blisko 8-letnim doświadczeniu w branży beauty. Podzielona jest na 11 rozdziałów, a każdy z nich szczegółowo porusza temat zarówno początków w branży jak i poszczególnych etapów udoskonalania swojej pozycji na rynku.
Rozdział 1: Motywacja
Zanim skupisz się na strukturze swojej firmy i pozostałych kwestiach marketingowych - zacznijmy od podstawy twojej marki osobistej - czyli Tobie. Ten dział powstał po to, by Cię zainspirować do działania. Dowiesz się z niego: jak osiągnąć sukces nawet jeśli wszyscy dookoła w Ciebie nie wierzą, na co kobiety w branży beauty tracą najwięcej czasu i jak wykorzystać najcięższe chwile swojego życia jako źródło motywacji.
Rozdział 2: Krytyka a hejt
Różnice między krytyką, a hejtem w branży beauty mocno się zacierają.
W tym dziale nie tylko dowiesz się jak je rozpoznawać, ale także jak sobie radzić z hejtem oraz nieczystą konkurencją.
Rozdział 3: Kopiowanie czy inspiracja
Dlaczego ludzie kopiują czyjeś pomysły? Jaka jest różnica między plagiatem a inspiracją? Jak uniknąć kopiowania twoich pomysłów? Odpowiedzi na te pytania poznasz właśnie w tym dziale.
Rozdział 4: Konkurencja
Analiza konkurencji jako nieodłączny element rozwijania własnej marki w branży beauty.
W tym dziale poznasz wszystkie strony zdrowej konkurencji i dowiesz jakie pozytywy mogą wynikać z waszych zdrowych relacji.
Rodział 5: Make your own business - jak zacząć?
Dział poświęcony osobą początkujących, które chcą zacząć działać w branży beauty.
Poznasz w nim podstawy biznesplanu.
Rozdział 6: Czym jest marka osobista?
Czym jest najbardziej popularne pojęcie w branży beauty i jak zbudować od podstaw silną markę osobistą: jakie są jej elementy i na co najbardziej zwraca uwagę nasz klient?
Rozdział 7: Obsługa klienta premium
Jak powinna wyglądać obsługa klienta na najwyższym poziomie - omówienie wszystkich elementów. Jak sprawić by klient w naszym miejscu czuł się wyjątkowo i chciał wrócić?
Rozdział 8: Promocja i rabaty
Jak sprawić, aby klient wydał więcej i wracał do Twojego miejsca częściej? Poznaj sposoby rabatowania klientów, które przynoszą realne wyniki dla Twojej firmy
Rozdział 9: Typy klientów i konflikty
Typy klientów, które najczęściej możesz spotkać w swoim salonie oraz konflikty jakie mogą z tego wynikać. Praktyczne rady jak postępować w trudnych chwilach.
Rozdział 10: Reklamacja
A co, jeśli konflikt zaczyna się rozwijać i dochodzi do reklamacji? Jakie są rodzaje reklamacji, jak powinna przebiec - dział sporządzony przez prawnik Darię Mięczewską.
Rozdział 11: Social media
Od obserwatora do klienta - stwórz skuteczną markę osobistą w social mediach. Określ swoją grupę docelową poznaj aspekty, które warunkują budowanie wartościowego contentu dla potencjalnych klientów.
Zakończenie - czym jest sukces zawodowy
W ostatnim dziale czytelnik znajdzie nie tylko pożegnanie autora, ale także wiadomość, którą chce przekazać i nakłonić do małej refleksji: czym tak naprawdę dla niego jest sukces?
Idealna dla Ciebie, jeśli:
- Potrzebujesz marketingowej wiedzy opartej na solidnym doświadczeniu w branży beauty
- Chcesz poznać tajniki budowania skutecznej marki osobistej
- Kochasz rozwój osobisty i pragniesz rozwijać swój biznes
Długotrwały sukces jest wart poświęceń i wyrzeczeń, ale niesie ze sobą smak gorzkich błędów. Najlepsze rezultaty osiągniesz przez konsekwencję działania, systematyczność i nieustanne udoskonalanie swoich umiejętności. Ten marketingowy niezbędnik będzie początkiem wprowadzenia zmian w Twoim życiu.
Czego się dowiesz z książki:
Jak zbudować skuteczną strategię marketingową?
Jak ważna jest marka osobista w prowadzeniu firmy?
Jak skutecznie tworzyć markę osobistą?
Motywacja - jak znaleźć siły do działania?
Gdzie kończy się granica krytyki, a zaczyna hejt?
Czy sukces bez hejtu jest możliwy?
Rodzaje hejtu
Sposób na hejt
Jak zamienić krytykę w pozytywną siłę?
Czy kopiowanie a inspiracja, to to samo?
Brak pomysłu na siebie - zmierz się z kopiowaniem Twojego sukcesu
Dlaczego nie warto kopiować innych?
Czy konkurencja powinna być Twoim największym wrogiem?
Jak rozpocząć swój pierwszy biznes w branży beauty?
Biznesplan w pigułce
Czy wielkość miasta ma wpływ na start Twojego biznesu?
Co jest fundamentem marki osobistej?
Gdzie szukać darmowej wiedzy?
Czy zaangażowanie i pasja to przepis na sukces?
Czy Twój wizerunek ma wpływ na to jak postrzega Cię Twój klient?
Twój wizerunek w social mediach
Co wpływa na wizerunek Twojego miejsca pracy?
Najważniejsze etapy obsługi klienta
Obsługa premium - jak oferować usługi na najwyższym poziomie?
Narzędzia, które pomogą Ci polepszyć Twoją obsługę klienta
Czy promocje i rabaty mają sens?
Jak postępować z trudnymi klientami?
Czy przyjacielskie stosunki z klientami to dobre rozwiązanie?
Co zrobić, kiedy Twój pracownik ma konflikt z klientem?
Reklamacja - jak skutecznie przejść przez ten skomplikowany proces?
Prawa i obowiązki reklamacji w branży beauty
Social media - potężne narzędzie marketingowe
Jak zbudować ciekawy profil w social mediach
Definicja sukcesu
Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2024-03-08
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 162