Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier

Ocena: 0 (0 głosów)

Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie ,,przeciągania i upuszczania", jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce ,,Bawimy się, programując w Scratchu", możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier!

Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców!

Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu.

Nauczysz się tworzyć takie gry, jak:

?Maze Runner (Więzień labiryntu): uciekamy z labiryntu!

?Snaaaaaake (Wąąąąąż): pożera jabłka i ucieka przed własnym ogonem 

?Asteroid Breaker (Łamacz asteroidów): rozbija skały z kosmosu

?Fruit Slicer (Krajacz owoców): klon gry Owocowy Ninja(R)

?Brick Breaker (Pogromca cegiełek): nowa wersja gry Breakout(R), czyli klasycznej gra w rozbijanie cegiełek 

?Platformer: gra inspirowana przez gry SuperMario Bros.(R)

Nauka programowania nie powinna być sucha i okropna. Z książką Bawimy się, programując w Scratchu  będzie to świetna zabawa!

Informacje dodatkowe o Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania: 2017-10-20
Kategoria: Informatyczne
ISBN: 9788301196462
Liczba stron: 300

więcej

Kup książkę Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier - opinie o książce

Inne książki autora
Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania
Al Sweigart0
Okładka ksiązki - Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania

Komputer jest niezwykle wszechstronnym narzędziem, które może posłużyć do błyskawicznego wykonywania przeróżnych czynności. Dotyczy to również zadań,...

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie
Al Sweigart0
Okładka ksiązki - Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

NIE POPRZESTAWAJ NA GRANIU - ZACZNIJ PISAĆ WŁASNE GRY! Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy