Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier

Ocena: 0 (0 głosów)

Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie ,,przeciągania i upuszczania", jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce ,,Bawimy się, programując w Scratchu", możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier!

Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców!

Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu.

Nauczysz się tworzyć takie gry, jak:

?Maze Runner (Więzień labiryntu): uciekamy z labiryntu!

?Snaaaaaake (Wąąąąąż): pożera jabłka i ucieka przed własnym ogonem 

?Asteroid Breaker (Łamacz asteroidów): rozbija skały z kosmosu

?Fruit Slicer (Krajacz owoców): klon gry Owocowy Ninja(R)

?Brick Breaker (Pogromca cegiełek): nowa wersja gry Breakout(R), czyli klasycznej gra w rozbijanie cegiełek 

?Platformer: gra inspirowana przez gry SuperMario Bros.(R)

Nauka programowania nie powinna być sucha i okropna. Z książką Bawimy się, programując w Scratchu  będzie to świetna zabawa!

Informacje dodatkowe o Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania: 2017-10-20
Kategoria: Informatyczne
ISBN: 9788301196462
Liczba stron: 300

więcej

Kup książkę Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier - opinie o książce

Inne książki autora
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie
Al Sweigart0
Okładka ksiązki - Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

NIE POPRZESTAWAJ NA GRANIU - ZACZNIJ PISAĆ WŁASNE GRY! Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe...

Bawimy się, programując w Scratchu 3
Al Sweigart0
Okładka ksiązki - Bawimy się, programując w Scratchu 3

Scratch to najpopularniejszy język programowania dla dzieci. Korzystają z niego miliony osób na całym świecie. Jest łatwy w obsłudze, wystarczy...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy