Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier

Ocena: 0 (0 głosów)

Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie ,,przeciągania i upuszczania", jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce ,,Bawimy się, programując w Scratchu", możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier!

Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców!

Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu.

Nauczysz się tworzyć takie gry, jak:

?Maze Runner (Więzień labiryntu): uciekamy z labiryntu!

?Snaaaaaake (Wąąąąąż): pożera jabłka i ucieka przed własnym ogonem 

?Asteroid Breaker (Łamacz asteroidów): rozbija skały z kosmosu

?Fruit Slicer (Krajacz owoców): klon gry Owocowy Ninja(R)

?Brick Breaker (Pogromca cegiełek): nowa wersja gry Breakout(R), czyli klasycznej gra w rozbijanie cegiełek 

?Platformer: gra inspirowana przez gry SuperMario Bros.(R)

Nauka programowania nie powinna być sucha i okropna. Z książką Bawimy się, programując w Scratchu  będzie to świetna zabawa!

Informacje dodatkowe o Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania: 2017-10-20
Kategoria: Informatyczne
ISBN: 9788301196462
Liczba stron: 300

więcej

Kup książkę Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier - opinie o książce

Inne książki autora
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie
Al Sweigart0
Okładka ksiązki - Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

NIE POPRZESTAWAJ NA GRANIU - ZACZNIJ PISAĆ WŁASNE GRY! Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe...

Bawimy się, programując w Scratchu 3
Al Sweigart0
Okładka ksiązki - Bawimy się, programując w Scratchu 3

Scratch to najpopularniejszy język programowania dla dzieci. Korzystają z niego miliony osób na całym świecie. Jest łatwy w obsłudze, wystarczy...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy