Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie ,,przeciągania i upuszczania", jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce ,,Bawimy się, programując w Scratchu", możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier!
Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców!
Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu.
Nauczysz się tworzyć takie gry, jak:
?Maze Runner (Więzień labiryntu): uciekamy z labiryntu!
?Snaaaaaake (Wąąąąąż): pożera jabłka i ucieka przed własnym ogonem
?Asteroid Breaker (Łamacz asteroidów): rozbija skały z kosmosu
?Fruit Slicer (Krajacz owoców): klon gry Owocowy Ninja(R)
?Brick Breaker (Pogromca cegiełek): nowa wersja gry Breakout(R), czyli klasycznej gra w rozbijanie cegiełek
?Platformer: gra inspirowana przez gry SuperMario Bros.(R)
Nauka programowania nie powinna być sucha i okropna. Z książką Bawimy się, programując w Scratchu będzie to świetna zabawa!
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania: 2017-10-20
Kategoria: Informatyczne
ISBN:
Liczba stron: 300
NIE POPRZESTAWAJ NA GRANIU - ZACZNIJ PISAĆ WŁASNE GRY! Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe...
Scratch to najpopularniejszy język programowania dla dzieci. Korzystają z niego miliony osób na całym świecie. Jest łatwy w obsłudze, wystarczy...
Chcę przeczytać,