Poruszane w książce zagadnienia pomogą znaleźć Czytelnikowi odpowiedzi na wiele pytań dotyczących powiązań bankowo-ubezpieczeniowych. W tym kontekście szczególnie cenne wydają się być następujące obszary opracowania: uporządkowanie pojęć z zakresu połączeń instytucji finansowych, w tym zdefiniowanie terminu "bancassurance", specyfikacja rodzajów powiązań instytucji bankowych i ubezpieczeniowych w zakresie realizacji strategii bancassurance, prezentacja występujących w Polsce związków bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance z wyodrębnieniem współpracy o charakterze podmiotowym i przedmiotowym, próba oceny pierwszych efektów działalności bancassurance prowadzonej przez banki komercyjne, dokonana zarówno z punktu widzenia osiąganych korzyści, jak i zagrożeń generowanych podczas realizacji tej strategii, wskazanie czynników warunkujących sukces bancassurance.
Informacje dodatkowe o Bancassurance. Sprzedaż produktów bankowo-ubezpieczeniowych:
Wydawnictwo: CeDeWu
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN:
978-83-7556-030-5
Liczba stron: 232
Sprawdzam ceny dla ciebie ...