Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się, jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, i co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planów marketingowego oraz technicznego, a także analizę SWOT.
Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2013-01-02
Kategoria: Inne
ISBN:
Liczba stron: 14
Niezwykły notes: oprócz miejsca na zapiski znajdziesz w nim 52 rysunki, które możesz w dowolny sposób pomalować - w pracy, w szkole...
o Gdzie spróbować pieczonych na grillu sardynek? o Gdzie posłuchać prawdziwego fado? o Kiedy jechać na słynne targowisko Feira de Barcelos? o W...
Przeczytane:2014-09-03, Ocena: 5, Przeczytałam, 52 książki - 2014, Lit. polska, Poradniki,