Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się, jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, i co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planów marketingowego oraz technicznego, a także analizę SWOT.
Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2013-01-02
Kategoria: Inne
ISBN:
Liczba stron: 14
Świętujemy 70. rocznicę powstania uwielbianej przez czytelników na całym świecie postaci Sknerusa McKwacza! Z tej okazji Egmont ponownie wydał...
Bogato i ciekawie ilustrowana książka, obejmująca szeroki zakres zagadnień ze światem przyrody, przedstawiony w przystępnej formie. Przeznaczona dla młodych...
Przeczytane:2014-09-03, Ocena: 5, Przeczytałam, 52 książki - 2014, Lit. polska, Poradniki,