Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się, jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, i co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planów marketingowego oraz technicznego, a także analizę SWOT.
Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2013-01-02
Kategoria: Inne
ISBN:
Liczba stron: 14
Minionki powracają, a wraz z nimi Gru i jego córki. Agnes całe życie marzyła, aby zaadoptowała ją kochająca rodzina (i tę już znalazła) oraz...
Gdzie urodziła się Katie Melua? Jak smakuje ,,gruziński snickers"? Przy którym peronie stoi wagon Stalina? Co łączy Bordżomi i ekspedycję na Solaris...
Przeczytane:2014-09-03, Ocena: 5, Przeczytałam, 52 książki - 2014, Lit. polska, Poradniki,