Microsoft Access to bardzo rozbudowane, a przez to uznawane za bardzo zaawansowane, narzędzie do zarządzania informacjami. Wielu użytkowników nigdy nie wychodzi poza projektowanie prostych tabel czy korzystanie z kreatorów formularzy i raportów. W ten sposób marnują niezwykłe możliwości Accessa w zakresie przetwarzania, analizowania i prezentowania informacji. A przecież, jak w każdym programie, trzeba tylko wiedzieć, gdzie znajdują się potrzebne narzędzia i w jaki sposób ich używać. W tej książce znajdziesz potrzebne wiadomości, które pozwolą Ci samodzielnie pracować i optymalnie wykorzystywać najważniejsze opcje tego programu!
Książka "Access 2007 PL. Formuły, raporty, kwerendy. Rozwiązania w biznesie" zawiera szczegółowy opis trzech istotnych narzędzi, które pozwalają używać najcenniejszych z wielu funkcji Accessa: formularze, raporty i kwerendy. Dzięki temu podręcznikowi nauczysz się tworzyć interfejsy danych (formularze), czytelne i przejrzyste wydruki (raporty), a także kwerendy pobierające z bazy tylko te dane, których naprawdę potrzebujesz. Poznasz podstawowe i bardziej zaawansowane zagadnienia, takie jak tworzenie formularzy specjalnych, na przykład paneli przełączania, okien dialogowych czy okien wyświetlanych przy otwieraniu bazy.
Tworzenie formularza Praca z formantami Projektowanie formularzy biznesowych Tworzenie i publikowanie raportu Zasady projektowania raportów biznesowych Raporty zaawansowane i specjalne Praca z kwerendami Arkusze danych i rekordy Wyrażenia kryteriów wyboru Funkcje i tabele przestawne Kwerendy w języku SQL
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2009-07-23
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 416
Modelowanie biznesowe Sporządzanie prognoz Wyszukiwanie i korekta błędów w formułach Zdecydowana większość użytkowników Excela korzysta ze znikomej...
Usprawnij działanie najpopularniejszego pakietu biurowego Jak zautomatyzować najczęściej wykonywane czynności? W jaki sposób tworzyć niestandardowe okna...
Chcę przeczytać,