12-tygodniowy rok. Osiągnij w 12 tygodni więcej niż inni w 12 miesięcy

Ocena: 5.5 (2 głosów)

Przewodnik pozwalający osiągać wyniki dzięki skupieniu, zaangażowaniu i odpowiedzialności
Dwunastotygodniowy rok to system, który narodził się w świecie sportu. Był używany przez najlepszych zawodników, a z czasem został zaadaptowany przez Briana P. Morana i Michaela Lenningtona tak, by można go było używać w codziennym życiu i działalności zawodowej.
To nie jest książka teoretyzująca. 12-tygodniowy rok został sprawdzony przez tysiące klientów i setki przedsiębiorstw, a oprócz tego bazuje na wieloletnim doświadczeniu autorów. Tym, co odróżnia wspaniałych specjalistów i organizacje od licznego grona przeciętniaków, jest umiejętność skutecznego wykorzystywania posiadanej wiedzy. Większość z nas wie, że powinna podjąć takie czy inne działania, ale pomiędzy wiedzą teoretyczną, a tym, co faktycznie jesteśmy gotowi zrobić, istnieje spory rozdźwięk. To właśnie sprawia, że większość ludzi i firm nie jest w stanie w pełni wykorzystać posiadanego potencjału.

12-tygodniowy rok prezentuje sprawdzone sposoby postępowania i zasady skutecznego działania w kontekście dwunastotygodniowych cykli realizacji planów. Z książki dowiesz się, jak wypracować klarowny obraz tego, co naprawdę się liczy i jak wywołać w sobie potrzebę pilnego podjęcia działań. Dzięki niej zrozumiesz, co musisz zrobić, by:
- odzyskać kontrolę nad sobą,
- zwiększyć własne przychody,
- osiągnąć równowagę między różnymi Twoimi priorytetami,
- obniżyć poziom odczuwanego stresu,
- osiągnąć swoje cele w rekordowo krótkim czasie.

12-tygodniowy rok to poradnik przygotowany z myślą o pojedynczych osobach oraz całych organizacjach – to tekst dla każdego, kto marzy o tym, by w ciągu dwunastu tygodni przebić roczne dokonania większości ludzi.

Informacje dodatkowe o 12-tygodniowy rok. Osiągnij w 12 tygodni więcej niż inni w 12 miesięcy:

Wydawnictwo: Studio Emka
Data wydania: 2016 (data przybliżona)
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788365068118
Liczba stron: 236
Tytuł oryginału: The 12 Week Year
Język oryginału: angielski
Tłumaczenie: Krzysztof Krzyżanowski

Tagi: bóg

więcej

Kup książkę 12-tygodniowy rok. Osiągnij w 12 tygodni więcej niż inni w 12 miesięcy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

12-tygodniowy rok. Osiągnij w 12 tygodni więcej niż inni w 12 miesięcy - opinie o książce

Avatar użytkownika - dianawiszniewska
dianawiszniewska
Przeczytane:2024-02-19, Ocena: 6, Przeczytałam,

„12 tygodniowy rok” to bestseller „New Your Timesa. Otóż z książki wynika, że najbardziej efektywni jesteśmy przed samą końcówką roku, kiedy to musimy wszystko podsumować. Stajemy wtedy na wysokości zadania dopinamy wszystko na ostatni guzik. Autorzy dowodzą, że rozkładanie wszystkiego na 12 miesięcy nie jest tak efektywne, gdyż nie wiemy czy coś się sprawdzi, mamy poczucie że mamy jeszcze dużo czasu, więc rozwlekamy wiele zadań. Autorzy proponują więc podzielić rok na 12 tygodniowe sekcje, dzięki czemu nasza efektywność się poprawi, a jeśli nawet coś nie zadziała możemy to łatwo poprawić. Fajne w tej książce jest pokazanie konkretnych przykładów. Dodatkowo wszystkie najważniejsze rzeczy są wyszczególnione w tabelkach. Mamy też miejsce na własne notatki i analizy, od naszych wizji poprzez wprowadzenie tego 12 tygodniowego planu pracy. Autorzy pokazują pułapki jakie mogą na nas czyhać i dają mnóstwo dobrych rad. Z nimi przejdziemy przez ten cały proces i od razu będziemy mieć ochotę ruszyć z kopyta. Zdecydowanie polecam.

Link do opinii
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Zły Samarytanin
Jarosław Dobrowolski ;
Zły Samarytanin
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy