Wygraj książkę "Nie do pary"

Start: 2015-06-03 Koniec: 2015-06-09
Wygraj książkę

Wychowywany na „cudowne dziecko” szesnastoletni Alek przeżywa okres buntu, zamykając się we własnym świecie. Potwierdzenia własnej wartości szuka głównie w oczach płci przeciwnej, co prowadzi do kontaktów z wieloma dziewczynami, tak że w końcu całkowicie się gubi w swoich uczuciach. Wplątuje się w niezręczne sytuacje, a zarazem traci poczucie bezpieczeństwa, bo rozpada się jego rodzina. Czy Alkowi uda się wyjść na prostą i zrozumieć, co jest w życiu ważne? 

 

Nowa książka Ewy Nowak - Nie do pary - jest ściśle osadzona w realiach życia współczesnych nastolatków i dotyka ich problemów rodzinnych, szkolnych, uczuciowych, koleżeńskich. Warto po nią sięgnąć. Warto również wziąć udział w naszym konkursie. 

 

Udział w konkursie:

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy odpowiedzieć na jedno proste pytanie. Warto również dodać Nie do pary do swojej wirtualnej biblioteczki - na przykład jako książkę, którą chce się przeczytać. Nowa powieść Ewy Nowak bierze udział w plebiscycie "Najlepsza książka na lato". Można na nią głosować na www.ksiazkanalato.pl Na internautów głosujących w plebiscycie, na tych, którzy nadeślą uzasadnienie dokonanego wyboru i na tych, którzy zachęcą do zagłosowania największą liczbę znajomych, czekają zestawy nagród książkowych. Na zgłoszenia w naszym konkursie czekamy do 9 czerwca 2015 - trzeba więc się pospieszyć. 

 

Najbardziej aktualne informacje o konkursach książkowych znajdziecie w naszym profilu na Facebooku!

Laureatami konkursu zostali: Anna Tafelska, Piastów Magdalena Wysokińska, Gdańsk Marzena Mandla, Wola Gratulujemy! Nagrody wyślemy pocztą.

Książka
Nie do pary
Ewa Nowak
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy