Wygraj książkę „Budi. Piłkarz z ulicy"

Start: 2018-04-26 Koniec: 2018-05-06
Wygraj książkę „Budi. Piłkarz z ulicy

Plan Budiego jest prosty.

Zostanie gwiazdą futbolu, zamiast co dzień od rana do nocy szyć i pakować buty piłkarskie. Będzie grał w najwspanialszej drużynie świata, a nie na skwerku za fabryką, w której pracuje.

Tymczasem wystarcza jedno niefortunne kopnięcie piłki, aby świat Budiego wywrócił się do góry nogami. Teraz ma dług u Smoka, najniebezpieczniejszego człowieka w Dżakarcie. Od tej chwili nie tylko marzenia chłopca są zagrożone, ale też jego życie.

Budi. Piłkarz z ulicy to piękna opowieść wielkich nadziejach i prawdziwych bohaterach, którzy są wśród nas. I o tym, żeby nigdy nie poddawać się w walce o swoje największe marzenia. Do lektury zaprasza Wydawnictwo Akapit Press. Warto również wziąć udział w konkursie, który poświęcony jest tej własnie książce. 

Udział w konkursie:

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy odpowiedzieć na jedno pytanie. Warto również dodać powieść Budi. Piłkarz z ulicy do swojej wirtualnej biblioteczki - na przykład jako książkę, którą chce się przeczytać. Na zgłoszenia czekamy do 6 maja 2018 – trzeba więc się pospieszyć. 

Najbardziej aktualne informacje o konkursach książkowych znajdziecie w naszym profilu na Facebooku!

Laureatami konkursu zostali:

Radosław Lipiński, Strzegowo

Magdalena Kmiecik, Gródek nad Dunajcem

Magdalena Kuzia-Grzesiak, Koźmin Wielkopolski

Gratulujemy! Nagrody wyślemy pocztą.

Książka
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy