Reżyseria: Mariusz Gawryś
Scenariusz: Mariusz Gawryś
Gatunek: Dramat/Seriale komediowe
Produkcja: Polska
Muzyka: Jan Komar , Tomasz Pągowski
Zdjecia: Mikołaj Łebkowski
Premiera: 0000-00-00
Obsada: Agnieszka Dygant: Renia, Mirosław Rygielski : Szymon, Beata Kozikowska : Irma, Karina Cupok : Karina
Informacja dystrybutora: „Sztuka masażu” to wielowątkowy komediodramat o samotności oraz o potrzebie miłości. To zarówno historia masażystki Reni (Agnieszka Dygant), która przez wykonywaną pracę potrafi jaki nikt inny dotrzeć do zakamarków ludzkiej duszy, jak i jej klientów - przestraszonych, wiecznie zagonionych i spóźnionych, których wspólną cechą jest paniczna ucieczka przed samotnością, polegająca na permanentnym pościgu za nowym partnerem. Podczas masażu Renia odkrywa, że klienci prowadzonego przez nią wraz z Dorką (Agnieszka Kordek) i Grażką (Magdalena Ciecierska) Salonu Piękności Ciała otwierają się, odznaczając się wyjątkową gadatliwością. W ten sposób Renia zdobywa intymną wiedzę na ich temat. Wie co lubią, a czego nie znoszą, niczym dobra przyjaciółka poznaje ich tęsknoty, pragnienia i tajemnice. Renia i jej salon stają się swoistym biurem matrymonialnym. Jednak jej zabiegi przynoszą różne skutki; jest jak w życiu, są rozstania i są powroty. Jej klienci odkrywają w sobie to, do czego dotychczas nie mieli odwagi. Tymczasem Renia, bazując na swojej wiedzy, rozpoczyna snucie miłosnych intryg... Bezpretensjonalne, ciepłe, kameralne polskie kino. Opowiedziane prostą, lecz urzekającą historią przypowieści o kondycji psychicznej i uczuciowej polskiego społeczeństwa. Zrealizowana z rozbrajającą szczerością opowieść o zagubieniu we współczesnym świecie, nieumiejętności otwarcia się na drugiego człowieka i poszukiwaniu ciepła. Mamy więc w filmie barmana seksoholika (Wojciech Mecwaldowski), rozbitego żigolaka (Tomasz Mikołajewski) i telewizyjną wróżkę (Joanna Godecka), która nie potrafi dogadać się z będącą w ciąży córką (Joanna Kaczmarek). Autentyczności historii dodaje gra aktorów. W obsadzie filmu znalazło się czworo profesjonalnych aktorów oraz grono debiutantów, którzy przed produkcją filmu przeszli prowadzony przez reżysera, dwuletni trening aktorski według metody Lee Strasberga i Violi Spolin.