W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 204406 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!
Książka dostarcza wiedzy o negocjacjach handlowych i uczy ich prowadzenia wraz z wieloma praktycznymi poradami, cennymi wskazówkami i pouczającymi przykładami. Autorzy przedstawili negocjacje handlowe jako... czytaj dalej
W książce autorzy przedstawili wybrane, znane powszechnie elementy teorii organizacji i zarządzania wraz z oceną ich przydatności w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstem. Opisali również stosunkowo nowe... czytaj dalej
Książka, która mówi, co trzeba robić, żeby plan został wykonany i zamierzone rezultaty osiągnięte, bez względu na to, czy się jest szefem firmy, czy pracownikiem, który stawia pierwsze kroki na stanowisku kierowniczym .... czytaj dalej
Ta książka to wyprawa po złote runo. Porzuć utarte ścieżki i zapuść się głęboko w las, gdzie nikt jeszcze nie dotarł * Kiedy można wykrzyknąć "Eureka!"? * Jak stwarzać bodźce, które pomogą ludziom... czytaj dalej
Zbiór tekstów dotyczących rachunkowości i zarządzania zintegrowanego.... czytaj dalej
Najlepsza reklama za (pół) darmo * Dlaczego kampanie reklamowe kończą się porażką? * Jak nie dać się zwieść agencji reklamowej? * Jak mierzyć skuteczność reklamy?Nie możesz zmarnować kuli, dlatego... czytaj dalej
Autorzy przedstawiają nowy sposób postępowania na rynku, dzięki któremu można tworzyć przełomowe okazje - marketing lateralny. Jest on dopełnieniem marketingu pionowego, stanowi alternatywną metodę generowania twórczych pomysłów.... czytaj dalej
Celem książki jest odseparowanie prawd od półprawd, by odkryć fakty, które naprawdę mają znaczenie przy poruszaniu kwestii klienta i konkurencji. Zdaniem autora nieco więcej zrozumienia dla technik marketingowych... czytaj dalej
Jest to poradnik z zakresu sztuki skutecznej sprzedaży, która współcześnie nabiera coraz większego znaczenia, gdyż dobre wyroby potrafią produkować prawie wszyscy, ale nie wszyscy potrafią je z sukcesem sprzedawać... czytaj dalej
Książka stnowi tom II treściwej serii przybliżającej studentom i praktykom metody wspomagające podejmowanie decyzji. Od początku wykład prowadzony jest na bazie przykładów, z ograniczeniem do niezbędnego minimum... czytaj dalej