Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 204406 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Negocjacje handlowe
Halina Brdulak Wydawnictwo: PWE

Książka dostarcza wiedzy o negocjacjach handlowych i uczy ich prowadzenia wraz z wieloma praktycznymi poradami, cennymi wskazówkami i pouczającymi przykładami. Autorzy przedstawili negocjacje handlowe jako... czytaj dalej

Zarządzanie przedsiębiorstwem w turbulentnym otoczeniu
Praca Zbiorowa, Rafał Krupski Wydawnictwo: PWE

W książce autorzy przedstawili wybrane, znane powszechnie elementy teorii organizacji i zarządzania wraz z oceną ich przydatności w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstem. Opisali również stosunkowo nowe... czytaj dalej

Realizacja
Bossidy Larry Charan Ram Wydawnictwo: MT Biznes

Książka, która mówi, co trzeba robić, żeby plan został wykonany i zamierzone rezultaty osiągnięte, bez względu na to, czy się jest szefem firmy, czy pracownikiem, który stawia pierwsze kroki na stanowisku kierowniczym .... czytaj dalej

Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług
Guy Kawasaki Wydawnictwo: Onepress

Ta książka to wyprawa po złote runo. Porzuć utarte ścieżki i zapuść się głęboko w las, gdzie nikt jeszcze nie dotarł * Kiedy można wykrzyknąć "Eureka!"? * Jak stwarzać bodźce, które pomogą ludziom... czytaj dalej

Rachunkowość a zintegrowane zarządzanie przedsiębiorstwem
Nowak Edward, Kaszuba-Perz Adriana Wydawnictwo: WSIiZ

Zbiór tekstów dotyczących rachunkowości i zarządzania zintegrowanego.... czytaj dalej

Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy
Jay Conrad Levinson Wydawnictwo: Onepress

Najlepsza reklama za (pół) darmo * Dlaczego kampanie reklamowe kończą się porażką? * Jak nie dać się zwieść agencji reklamowej? * Jak mierzyć skuteczność reklamy?Nie możesz zmarnować kuli, dlatego... czytaj dalej

Marketing lateralny
Philip Kotler, Fernando Trias De Bes Wydawnictwo: PWE

Autorzy przedstawiają nowy sposób postępowania na rynku, dzięki któremu można tworzyć przełomowe okazje - marketing lateralny. Jest on dopełnieniem marketingu pionowego, stanowi alternatywną metodę generowania twórczych pomysłów.... czytaj dalej

Nowe spojrzenie na marketing
Robert Shaw Wydawnictwo: Studio Emka

Celem książki jest odseparowanie prawd od półprawd, by odkryć fakty, które naprawdę mają znaczenie przy poruszaniu kwestii klienta i konkurencji. Zdaniem autora nieco więcej zrozumienia dla technik marketingowych... czytaj dalej

Techniki sprzedaży
Rene Moulinier Wydawnictwo: PWE

Jest to poradnik z zakresu sztuki skutecznej sprzedaży, która współcześnie nabiera coraz większego znaczenia, gdyż dobre wyroby potrafią produkować prawie wszyscy, ale nie wszyscy potrafią je z sukcesem sprzedawać... czytaj dalej

Wspomaganie procesów decezyjnych t.2 Ekonometria
Marianna Lipiec-Zajchowska (red.) Wydawnictwo: brak danych

Książka stnowi tom II treściwej serii przybliżającej studentom i praktykom metody wspomagające podejmowanie decyzji. Od początku wykład prowadzony jest na bazie przykładów, z ograniczeniem do niezbędnego minimum... czytaj dalej