Strategie i praktyki sprawnego działania

Ocena: 0 (0 głosów)

Książka  prezentuje metody zarządzania jakością produkcji od praktycznej, biznesowej strony. Jej celem jest wskazanie właściwych narzędzi, które umożliwiają stworzenie dobrego produktu w najbardziej efektywny sposób. Żeby ten cel osiągnąć należy poznać metody, techniki, procesy i dobre praktyki oraz umiejętnie zastosować je we własnej działalności. Dzięki licznym przykładom zaczerpniętym z polskich przedsiębiorstw oraz dobrym poradom autora ten cel został w pełni zrealizowany.

Autor omawia modne obecnie metody zarządzania, takie jak lean management - dostosowanie przedsiębiorstwa do warunków panujących w otoczeniu przez racjonalizację działań i struktur, kaizen - ciągłe udoskonalanie procesów dzięki wszystkim pracownikom firmy. Prezentuje również filozofię six sigma. Dużą zaletą książki jest to, że autor opiera się w swoich rozważaniach na przykładach z polskich przedsiębiorstw co zwiększa praktyczny charakter publikacji.

Informacje dodatkowe o Strategie i praktyki sprawnego działania:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: 2015-03-13
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 9788301181376
Liczba stron: 400

więcej

Kup książkę Strategie i praktyki sprawnego działania

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Strategie i praktyki sprawnego działania - opinie o książce

Inne książki autora
Strategie i praktyki sprawnego działania LEAN, SIX SIGMA i inne
Adam Hamrol0
Okładka ksiązki - Strategie i praktyki sprawnego działania LEAN, SIX SIGMA i inne

Od pierwszego wydania książki radykalnej nowelizacji została poddana norma ISO 9001, której opis i zasady stosowania stanowią ważną część podręcznika...

Zarządzanie i inżynieria jakości. Ze spojrzeniem w rzeczywistość 4.0
Adam Hamrol0
Okładka ksiązki - Zarządzanie i inżynieria jakości. Ze spojrzeniem w rzeczywistość 4.0

Książka nawiązuje do dwóch wcześniejszych publikacji autora: Zarządzanie jakością z przykładami oraz Zarządzanie i inżynieria jakości. W stosunku do nich...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Upiór w moherze
Iwona Banach
Upiór w moherze
Szepty ciemności
Andrzej Pupin
Szepty ciemności
Księga zaklęć
Agnieszka Rautman-Szczepańska
Księga zaklęć
Najukochańsza
Joanna Jagiełło
Najukochańsza
Strach ze strychu
Radek Jakubiak
Strach ze strychu
Draka na Antypodach
Katarzyna Ryrych ;
Draka na Antypodach
Strefa interesów
Martin Amis
Strefa interesów
Stajnia pod Lipami
Magdalena Zarębska ;
Stajnia pod Lipami
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy