Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności

Ocena: 0 (0 głosów)
Przyszłość firmy zależy od wielu czynników. Umiejętność redukcji kosztów i wprowadzenie na rynek ciekawego produktu mogą nie wystarczyć do przetrwania we współczesnych realiach gospodarczych. Najistotniejszą cechą menedżera, który chce zagwarantować swojemu przedsiębiorstwu miejsce na rynkach przyszłości, jest umiejętność przewidywania zmian. Zmian, które na pewno nadejdą. Zmian, które skuteczny menedżer natychmiast wykorzysta do zapewnienia firmie maksymalnych korzyści. Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych zarządzaniu firmą w niepewnym otoczeniu rynkowym. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania i strategii. W swoich artykułach opisują oni umiejętności odbierania sygnałów z rynku, patrzenia na rynek oczami konkurencji i podejmowania decyzji o nowych przedsięwzięciach. Planowanie przyszłości firmy Taktyka gry rynkowej Niekonwencjonalne metody planowania projektów Inwestowanie w przełomowe technologie Zarządzanie firmą w dobie szybkich zmian Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

Informacje dodatkowe o Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7361-906-2
Liczba stron: 224

więcej

Kup książkę Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności - opinie o książce

Inne książki autora
Antologie Harvard Business Review
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Antologie Harvard Business Review

Poznaj szczegółowe warunki subskrypcji Zamów roczną subskrypcję antologii Harvard Business Review. Co miesiąc w Twoje ręce trafi kolejna publikacja...

Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia

Niewiele fuzji i przejęć kończy się sukcesem. Dlaczego? Czy to kwestia różnic pomiędzy organizacjami, sposobami pracy lub mentalnością pracowników? A może...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Upiór w moherze
Iwona Banach
Upiór w moherze
Szepty ciemności
Andrzej Pupin
Szepty ciemności
Księga zaklęć
Agnieszka Rautman-Szczepańska
Księga zaklęć
Najukochańsza
Joanna Jagiełło
Najukochańsza
Strach ze strychu
Radek Jakubiak
Strach ze strychu
Draka na Antypodach
Katarzyna Ryrych ;
Draka na Antypodach
Strefa interesów
Martin Amis
Strefa interesów
Stajnia pod Lipami
Magdalena Zarębska ;
Stajnia pod Lipami
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy